Jeg har brug for hjælp til søgeoptimering/Adwords i min webshopwww.nomodi.dk hvor jeg primært sælger baby og juniorsengetøj.
Mit budget er 500-700 kr. pr. måned (ialt) og kan du/I hjælpe i det prisleje, må du/I gerne kontakte mig. Skriv' venligst hvad der kan tilbydes indenfor mit budget.
Du skal finde en meget venlig sjæl for at få noget ud af 5-700 kr. Mht. AdWords så er det langt mindre end hvad det koster bare at få kampagnen sat op. Så de første måneder vil alt gå til opsætningen af kampagnen.
Men du kan formentlig godt købe noget søgeoptimeringen for det.
Jeg kan tilbyde dig en gratis gennemgang/ analyse af din AdWords & Analytics konto. Med denne analyse, vil du blive klogere på hvordan din AdWords performer pt. og hvilket potentiale der er i din shop.
Det er nemlig ikke sikkert, at en gennemgribende optimering af din AdWords konto, vil give dig det forventede positive resultat.
Ring eller mail mig, såfremt du ønsker en analyse.
Jeg kan tilbyde dig en gratis gennemgang/ analyse af din AdWords & Analytics konto. Med denne analyse, vil du blive klogere på hvordan din AdWords performer pt. og hvilket potentiale der er i din shop.
Det er nemlig ikke sikkert, at en gennemgribende optimering af din AdWords konto, vil give dig det forventede positive resultat.
Ring eller mail mig, såfremt du ønsker en analyse.