Hejsa Er der nogen der kan hjælpe fortælle mig hvordan man laver en helt simpel hjemmeside. Det skal blot være én side (forside) med logo + tekst. Den skal bare fungere som "visitkort" på nettet. I "gamle dage" ville jeg have lavet en index.html med Word og uploadet den med CuteFTP. Hvordan vil i anbefale mig at gøre nu? Jeg har et ASP-webhotel. På forhånd tak for hjælpen. /øboer |
Hej øboer. Foreslår at du downloader filezilla, så du kan uploade via din ftp adgang. Hvis du ikke han udvikle et design selv, kan du evt prøve at søge på "free html template" på Google. Download et template du godt kan lide. Åben filen med notepad eller lign. Smid noget tekst ind de forskellige steder, og gem filen som "index.html". Upload så denne fil via filezilla i din domæne mappe. Så skulle du have dit nye "simple visitkort" online. Hvis du kunne tænke dig at få lavet et lækkert visitkort eller eventuelt få den søgeoptimeret til Google etc. Er det noget jeg kan udvikle for dig, hvis det er noget du vil investere i. Ellers held og lykke, og håber min beskrivelse er til at forstå. God dag.