Ny webshop på gammelt domæne eller nyt domæne
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Hej
Jeg er i en situation hvor jeg vil til at starte en webshop .
Jeg har adgang til et "gammelt" domæne - registreret for nogle år siden, men aldrig brugt.
Jeg kan også købe et nyt domæne og så lave shoppen på den.
Hvad er best for mig?
Jeg tænker blandt andet på SEO optimering og image udad til.
Svar
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.
Se mere på www.tinglyseren.dk
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Tjenester.dk
Skrevet
26-01-2012 kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hejsa Har du et gammelt domain er det det bedste at bruge klart skal du lige tjekke om der er darlige ting forbundet med domainet
Svar
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Dit svar giver mig 2 spørgsmål.
1. Hvorfor er det gamle domæne best?
2. Hvordan tjekker jeg domænet for dårligdomme?
Svar
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Hej Jesper. Hvornår havde du sidst filer on-site, som blev indexeret af Google & hvor gammelt er det omtalte domæne ?. Indeholder domæne navnet relevans for nogle af dine søgeord ?
Svar
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Domænenavnet indeholder navnet på produktet jeg vil sælge.
Jeg tror ikke domænet har været brugt til nogen hjemmeside endnu - og er vel derfor ikke indekseret?
Det har været registreret i 3 år ca.
Svar
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Så har du det Idelle domæne :-) Ud fra din beskrivelse er det som skabt til søgemaskine optimering. Hvis du overvejer at få en SEO løsning tilknyttet din nye shop, er du meget velkommen til at skrive en privat besked til mig, for uddybelse. God aften
Svar