Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

800 fejl i Google webmaster tools... på url'er der ikke findes mere...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

I vores Google webmaster tool finder Google over 350 403-fejl og over 450 404-fejl... alle sammen på sider som ikke er online mere. Sider der er lagt offline for 2 måneder siden popper op som en fejl i en kørsel der er lavet for 3 dage siden.

Ydermere kan jeg ikke hente min side som "Google bot" under deres fetch as google bot funktion. Den siger bare "ikke tilgængelig". 

Jeg kan ikke finde ud af hvorfor den finder alle disse fejl - og jeg tænker at der er noget galt med vores indstillinger et eller andet sted. 

Om det så kan være grunden til at den stadig finder så mange gamle url'er ved jeg ikke. 

Håber der er nogen af Jer der har prøvet det før. 

Mvh

Nina

site: www.bingoforum.dk

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 09:53

Du burde lave 301 redirect pa alle de filer du har lagt offline

Billige seo pakker

Tilmeldt 5. Aug 10
Skrevet kl. 12:47

Hej Tjenester-dk, 

Tak for svar. Det er jeg gået igang med. Her støder jeg så på noget (for mig) underligt.

For et halvt år siden fejlede fores CAPCHA, det betød at vi fik mange hundrede botter ind, der oprettede sig som brugere. Dem har vi løbende slettet, men nu er det botternes bruger-profiler der fejler.

Via Webmaster tools, kan jeg se at alle botterne linker til deres profil hos os fra forskellige fora på nettet.

Hvorfor i alverden gør de det? Hvad får de ud af det?

Og er der noget problem med at redirecte dem til forsiden?

Mvh

Nina 

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 12:57

Hej Nej du skal blot via 301 sende dem alle til din forside kun til din fordel at der linkes til dig

Billige seo pakker

Tilmeldt 5. Aug 10
Skrevet kl. 13:15

Hej igen, 

Links fra dårlige sider tæller vel ikke positivt hos mig. Så hvis der er mange af disse botter der linker til mig fra "dårlige sites", så har det vel en stor negativ effekt på mig. 

Det er derfor jeg er lidt nervøs for hvorfor nogen overhovedet sætter botter til at linke UD - i stedet for at sætte botter til at linke til bot-ejernes egne sider. 

Mvh

Nina

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 13:36

Nkara:

Hej igen, 

Links fra dårlige sider tæller vel ikke positivt hos mig. Så hvis der er mange af disse botter der linker til mig fra "dårlige sites", så har det vel en stor negativ effekt på mig. 

Det er derfor jeg er lidt nervøs for hvorfor nogen overhovedet sætter botter til at linke UD - i stedet for at sætte botter til at linke til bot-ejernes egne sider. 

Mvh

Nina

De gør det for, at give linksene noget "værdi". Da et sådant link ellers ikke er meget værd.

Du skal ikke være bange for linkene fra de dårlige sites. De giver muligvis ikke meget værdi til dine sider, men de burde heller ikke skade.

Tilmeldt 5. Aug 10
Skrevet kl. 13:44

Hej Skovlund, 

Tak for svar. 

Hvad så hvis det er sex-sider der linker til mig. Har fundet et par stykker, som jeg bestemt ikke ønsker at identificere min side med. Kan man fortælle Google at man ikke vendkender sig et givent link?

Mvh

Nina

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 13:51

Hej Nina,

Det kan desværre ikke rigtig lade sig gøre. Hvis det er et stort problem vil den bedste løsning nok være, at tage kontakt til websites ejer. Det er muligt, at få fjernet indhold fra andres sider, men du vil nok ikke have succes med det, i dette tilfælde. Læs mere her om fjernelse af indhold på andres side.

Linket burde dog ikke skade, så jeg ville overveje om det er den tid værd.

Tilmeldt 5. Aug 10
Skrevet kl. 13:58

Hej Skovlund, 

Tak for endnu et hurtigt svar. 

Jeg vil overveje at lade være. Sagen er blot at vi har været straffet i Google i over et år, og jeg ved efterhånden ikke hvad vi skal gøre. Så faldt jeg over alle disse underlige fejl, og tænkte at det måske havde noget at gøre med det. 

Jeg bliver vel bare ved med at håbe, at det er "det næste" jeg finder, der er måden at komme tilbage i google på :)

Mvh

Nina

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)