Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man ikke melde dette til politiet som spam?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

idag får jeg en mail fra en Susanne, emne: Vedr. evt. jobsamtale

jeg klikker på den da jeg er studerende pt og åben for et job hvis det kommer.

I mail står der følgende:

Kære Thomas, 

Vi har trods krise i samfundet, rygende travlt!.
Af samme grund har vi brug for nye medarbejdere. 
Vi skal bruge rådgivere, fra hjemmekontor. Og vi tænkte du kunne 
have interesse? 

For at du kan få et indtryk af hvem vi er - og hvad vi laver, 
har jeg vedlagt et link.
Du kan læse mere om jobbet, og dets muligheder. 

Vi håber at du vil læse mere og sende en ansøgning. 

Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt og professionelt. 

Klik her.(link fjernet)

Ps. på lørdag starter Dansk Melodi Grand Prix ... og du kan vinde præmier, hvem tror du at der vinder? Klik her og svar!(link fjernet)

Med venlig hilsen
Susanne

Da jeg klikker på det første link er det sørme en affiliate link, og så bliver jeg altså lidt irriteret.

link: klik.rabatboxen.xx

nederst i brevet helgarderer de med:

Dette er ikke en spam / uopfordret e-mail, du har tilmeldt dig igennem en Konkurrence på Internettet. Er du en af de under 0,5% som ikke ønsker at være tilmeldt? I så faldt klik blot her, så afmeldes du permanent. Klik blot her.

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:36