Hvad med at melde dig ind i et eller andet relevant netværk (Fck -sponsorat eller hvad ved jeg) Det er i hvert fald noget der bruges her på den anden side af storebælt.
Derudover : Ring til dem alle fra en kant af og fortæl ldt kort om hvad du laver og bed om en aftale hvor du kan komme ind og fortælle mere :) Send brochuremateriale til dem der måtte ønske det, men gå efetr at komme ud og møde dem. Det er ikke så svært som det lyder.
1 få en hjemmeside vis ikke haves en derved alt der laves gives visitkort til social markedsføringfacebook , google plus og twitter til presse meddelers henvises det til hjemmeside mere enkelte kan det ikke blive
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Har siddet på "den anden side af bordet" en hel del år, og udfordringen er altid at finde nye fede steder at afholde events. Det er faktisk ikke så svært at få taletid, men det kræver at man har gå-på-mod og ikke bryder sammen ved de første 10 "nej tak"...
En oplagt metode er naturligvis at afholde et "åben hus" så potentielle kunder fysisk kan se location, men det skal planlægges grundigt, så der ikke blot dukker 4 mennesker op for så har det den modsatte effekt...
Jeg er med i en virksomhed, hvor vi hjælper iværksættere med at komme ud over rampen, så hvis du er interesseret i at høre mere, skriver du blot til torbends@yahoo.dk.
Få en caller til at ringe rundt til firmaer i det område du vil repræsentere og få fat i email adresser.
Har selv siddet som caller og samlet email adresser for selv samme område, og de fik stor success med det.
Selvfølgelig har det lidt at gøre med, hvordan calleren ringer dem op og hvordan emailen er skruet sammen, men gør begge "festlige", så er chancen stor for at de vender tilbage.
Modsat alt det andet bras folk ellers ringer op om, så er fester ret meget anderledes.
Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....