Kære alle Amino'er Jeg er uddannet mediegrafiker og arbejder til daglig på reklamebureau, hvor mit arbejde både består af grafisk design, produktion af digital markedsføring og kodning af hjemmeside. Efter at have arbejdet i branchen i godt og vel 5 år, har jeg fået mod på at starte lidt op ved siden at mit arbejde (forhånbentligt for helt at kunne frigøre mig en dag), hvilket er ok for min nuværende chef, da vores målgrupper ikke er de samme, og det kan forhåbentlig bære frugt begge veje. Som man siger, en medarbejder er på lånt tid og hvorfor ikke give dem de bedste forudsætninger for en fremtid :) Nå, men jeg vil meget gerne bede jer om at give mit nye website til virksomheden lidt konstruktiv kritik, så jeg kan komme så godt fra start som muligt. Hvis man besøger websitet fra en smartphone er der selvfølgelig en mobil udgave af sitet, men den er ikke helt færdig endnu. Med venlig hilsen |
siden er sådan set flot lavet tillykke med det
småting der kunne forbedre siden er dette her
priser
pris siden sæt dem op i koloner tekst derved hurtigt ikke blander samme priser og ekstremt let kan overskue det og det giver et ekstra endnu troværdighed boost til siden
social medier
sæt google plus på siden facebook twitter det social er blevet vigtigere i denne her tid .
cvr nummer
sæt det samme ned i fodnoten på siden det giver boost i troværdigheden