Checkout virker, go beetling med DIBS virker, men man vender tilbage til history.php på siden, i stedet for order-confirmation.php, som DIBS er opsat til.
Nu kender jeg intet til presto shop men har lavet et DIBS modul til nopcommerce og der sender jeg retur URL med fra modulet/shoppen og så er felterne blanke i DIBS opsætningen.
Så jeg ved ikke om det kan være det som driller, at modulet måske sender history.php fra din shop ?
Det lyder som prestashop, og det er temmelig sikkert fordi DIBS betalingsmodulet ikke sender fyldest gørende "dokumentation" med til ordren bekræftelses siden om at det er en ægte ordre.
Tak for jeres svar. Jeg har prøvet at kontakte DIBS, men de har åbenbart travlt, og vil ringe tilbage.
Er der nogle der har et fungerende DIBS mondul?
Shoppen er version 1.3.7, og DIBS er version 1.1
Jeg prøvede at opdatere shoppen, men det gik helt galt, og jeg oprettede en backup. Jeg er samme sted som i går. Og det virker som om, det er DIBS mondulet, der giver problemer.
Prøv at kigge på det danske Prestashop forum, der er flere der har skrevet om DIBS. Jeg mener også, nyeste modul ligger der. Men det virker muligvis kun til PrestaShop 1.4.x
Jeg tror i øvrigt ikke, at dit DIBS modul har noget at gøre med mislykket opgradering (med mindre, du ikke har deaktiveret alle ikke-originale PrestaShop moduler under din opgradering).