Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino-tilbud: En komplet hjemmeside med det hele - Kun 2499,-

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj Aminoer!

Efter en lang og god ferie, er jeg nu vendt tilbage med ny energi, hvilket kommer jeg kære Aminoer til gavn! Jeg tilbyder nemlig nu en lækker blog eller informations-side til billig pris!

Et professionelt design:  Vi finder i fællesskab et template som passer til dine behov og ønsker, derefter finpudser vi selvfølgelig temaet,  indtil vi er enige om at det designmæssige sidder lige i skabet! Vi anbefaler at du kigger på http://www.woothemes.com/themes/eller http://themeforest.net/category/wordpress ang. valg af tema. Du får et elegant og stilrent logo med i prisen.

10 sider inklusiv i prisen: Vi laver gerne menupunkter, dropdown-menu og opsætter tekst og billeder, du sender blot et word-dokument med din tekst. Hvis du gerne vil have opsat mere end 10 sider, så finder vi selvfølgelig også ud af det til en billig pris.

1 times vejledning og guide i Wordpress: Wordpress er utrolig nemt at gå til og efter få timer, så ved man faktisk allerede hvordan man betjener adminstrationspanelet, dog kan der altid opstå små begynderfejl og andre komplikationer når man kaster sig ud i noget nyt. Vi tilbyder derfor 1 times vejledning og hjælp til evt. spørgsmål.

Tilfredshedsgaranti: Vi er selvfølgelig ret sikker på du bliver tilfreds, men hvis dette ikke er tilfældet, så annullerer vi selvfølgelig ordren og du skal ikke betale en rød reje. vi kræver ikke penge, for noget mine kunder ikke vil have.

Diverse plugins: Vi installerer inklusiv i prisen 3 plugins, det kan være et system til nyhedsbreve, kontakt-formular eller noget helt andet, det bestemmer du helt selv! (Du får Google Analytics og SEO-plugin installeret kvit og frit)

Hvis du ikke allerede har et webhotel, så ordner vi selvfølgelig også hostningen for dig!

Hele herligheden kan du få for kun 2,499,- kroner + moms.  Hvilket altså er halv pris.

Kontakt mig endelig på PM eller på info@ehonlie.dk hvis overstående frister eller hvis du har spørgsmål. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10

Da der allerede har været en henvendelser, så sætter jeg lige en deadline til den 1. Februar :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54

Sidste udkald for at erhverve sig en smart hjemmeside til en lækker pris i dag! :-)

Ha' en super dag! 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:59

Referencer ?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:02

AngryBird:

Referencer ?

Du kan evt. tjekke den side han linker til i sin signatur?

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45

Hej Ebbe. 

Det lyder som et rigtig godt tilbud, er der mulighed for, at jeg stadig kan nå det? Har sendt dig en PM. :)

Venlig Hilsen
Andreas Rom Knudsen  

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 17:56

hej

følger bare lidt med her ......................tilbudet lyder ellers godt

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:03

Hej Aminoer!
- Det er ikke noget problem! 

Skriv endelig en PM, info@ehonline.dk eller igennem kontaktformularen på EH Online 

Ha' en super dag!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

For en god ordens skyld, så vil jeg bare lige sige at tilbuddet kun gælder til og med i morgen. :-)

Forsat god aften! 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)