Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af eget tøjmærke?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino brugere.

Jeg skriver fordi jeg sammen med en ven er blevet enig om at starte eget tøjmærke. Som det ser ud lige nu, er det kun t-shirts vi vil satse på - men har derfor også fundet på et nyt og meget specielt design. Vi har også lavet en del research - og ud fra det konkluderet at Tyrkiet nok er det sted vi ønsker tøjet skal produceres. Derudover har vi en meget klar plan for hvordan tøjet skal markedsføres - idet at vi allerede har et meget stærkt netværk på dette område. Problemet er bare lige hvordan vi skal komme igang?

- Hvem skal vi kontakte med hensyn til design og skitser, så tøjfabrikkerne forstår præcis hvad vi mener?

- Er der nogle regler for produktion af tøj, før det må sælges?

- Hvad koster det at producere omkring 1000 styks i Tyrkiet?

- Er der nogle bestemte ting man skal igennem før det er muligt at starte eget tøjmærke?

Er der nogle der kan hjælpe os - så vil det være super. Jeg har set på tidligere indlæg at folk tit beder om et kapital - og hvor vi står lige nu, så har vi omkring 100.000 kr at starte med - men man skal huske på at vi ikke skal investere flere af tusinde kroner i reklamer, da vi allerede har fået alt dette ordnet i tilfælde af at tøjet bliver produceret.

Mvh. Michael

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 21:08

Hej,

Jeg har nogle kontakter i tyrkiet i kan forsøge at kontakte, de er gode at starte med.

Priser variere naturligvis MEGET efter kvaliteter, prints og design.

Stik mig en mail, så får du lidt kontakter.

Rasmus

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:21

Hej Rasmus,

Okay det lyder super, tak for hjælpen.

Gmail: michaeldawoud1991@gmail.com

Mvh

Michael D

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)