Hej alle Amino brugere. Jeg skriver fordi jeg sammen med en ven er blevet enig om at starte eget tøjmærke. Som det ser ud lige nu, er det kun t-shirts vi vil satse på - men har derfor også fundet på et nyt og meget specielt design. Vi har også lavet en del research - og ud fra det konkluderet at Tyrkiet nok er det sted vi ønsker tøjet skal produceres. Derudover har vi en meget klar plan for hvordan tøjet skal markedsføres - idet at vi allerede har et meget stærkt netværk på dette område. Problemet er bare lige hvordan vi skal komme igang? - Hvem skal vi kontakte med hensyn til design og skitser, så tøjfabrikkerne forstår præcis hvad vi mener? - Er der nogle regler for produktion af tøj, før det må sælges? - Hvad koster det at producere omkring 1000 styks i Tyrkiet? - Er der nogle bestemte ting man skal igennem før det er muligt at starte eget tøjmærke? Er der nogle der kan hjælpe os - så vil det være super. Jeg har set på tidligere indlæg at folk tit beder om et kapital - og hvor vi står lige nu, så har vi omkring 100.000 kr at starte med - men man skal huske på at vi ikke skal investere flere af tusinde kroner i reklamer, da vi allerede har fået alt dette ordnet i tilfælde af at tøjet bliver produceret. Mvh. Michael |
Hej,
Jeg har nogle kontakter i tyrkiet i kan forsøge at kontakte, de er gode at starte med.
Priser variere naturligvis MEGET efter kvaliteter, prints og design.
Stik mig en mail, så får du lidt kontakter.
Rasmus