Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ville i helst deltage?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Lad os sige jeg vil ha' jer til at deltage i en månedlig konkurrence på mit site, for at få gang i trafikken. Det koster ikke noget at være med, og man modtager heller ikke en masse spam og nyhedsbreve ved deltagelse.
Ville i så synes bedst om, at man registrerede sig en enkel gang for at deltage, eller at man kunne registrere sig en gang om dagen, og dermed opnå større chance for at vinde...?(lidt ligesom metroXpress gør det, bare uden at skulle logge sig ind)

På Forhånd mange tak.

Mvh Jannik

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 13:00

jeg dyrker selv lidt konkurrencer her og der, og personligt syntes jeg at en enkel registrering er nok.jeg gider ikke at skulle gøre det hver dag.

Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:04

Det er ikke noget jeg gad gøre hver dag! En gang må være nokSmile

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 13:06

Som Miriam er inde på; sjældent man "gider", at smide sine kontaktoplysninger op mere end en gang.

Smider du ikke et nyhedsbrev ud en gang i mellem, glemmer folk dig også bare.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:07

Jeg synes også 1 registrering er nok, er der 1 hver dag ville jeg ikke gide deltage.

effektiv inkasso - inkasso der virker

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 13:12

Det er også min egen mening at en enkel må være nok..
Men det har selvfølgelig også noget at gøre med den målgruppe man søger at ramme.
Min umiddelbare tro er at mange unge gerne ville registrere sig en gang om dagen, hvis det gav dem mulighed for at vinde f.eks. en iPhone eller noget i den stil..

Men jeg ville ikke selv gide at gøre det. Og jeg er bange for at det måske ville "skræmme" nogen af dem der gerne vil deltage, en enkel gang, væk, da de så ikke regner med at de har en chance alligevel.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)