Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik del 2..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

For nogle uger siden bad jeg om konstruktiv kritik af min hjemmeside. Kritik fik jeg masser af, noget var endda konstruktivt. Det hele blev taget til efterretning, og en masser nyt lavet.

Nu er jeg så ved at være gået død for ideér igen. Derfor vil jeg igen bede de vise amino'er om at komme med forslag til forbedringer.

Moving-u.dk

Roal

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 12:48

under kontakt hvor i har jeres info,virker det lidt rodet med de forskellige farver str bogstaver osv. måske det kunne laves pænere?! OG  jeres logo kunne måske godt være lidt større.men ellers syntes jeg siden er ENORM flot og yderst prof. Jeg ville overveje at benytte jer hvis jeg stod og skulle flytte til udlandet osv...

FLOT FLOT FLOT

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 13:07

Hej

Jeg ville fjerne den lange sammenhængende tekst på forsiden - og flytte indholdet ind under "om os". Jeg ville nøjes med kategori for oven, så det store billede, så de 4 mindre billeder / ikoner med links, jævnt fordelt under det store billede.

Måske du også skulle overveje at skifte skrift typen i den sammenhængende tekst, så den minder mere om skrift typen i dine menuer / kategorier i toppen? Mener skrift typen du har valgt i menu og menupunkter, ser meget ren og tidsvarende ud. Hvorimod tekst typen i selve tekst indholdet, kan minde lidt om et uddrag fra en gammel avis...

Men alt er jo smag og behag. Og min mening er ikke nødvendigvis den samme som flertallet (eller jeres målgruppe). Ellers virker siden lækker og prof.

Søs

Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:09

effektiv inkasso - inkasso der virker

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 13:31

@ Miriam: Enig i kontakt delen, kan være bedre, har prøvet lidt forskelligt, uden rigtig at finde løsningen... Men tak for de fine ord.

@Mathilde, Har prøvet mig lidt frem med kun at have ikoner, men det ser bedst ud med med tekst, skal nok bare finde den rette typografi, jeg er nemlig heller ikke helt sikker på om det er den rette. Men det er den bedste af dem jeg har brugt indtilvidere. Tak for input! ;)

@designbureauet: CVR er helt bevidst ikke sat på ENDNU. Det kommer på når siden er endeligt klar.

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:34

Der opstår en fejl, hvor billederne går ind over teksten, når jeg åbner siden i Safari. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 13:36

tak for det, ved hvad fejlen er, bliver rettet ASAP! Takker

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:38

Frederik List:
Der opstår en fejl, hvor billederne går ind over teksten, når jeg åbner siden i Safari. 

Jeg får samme fejl i Google Chrome 16.0 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:48

nummer 1  jeg ville satse på et mere professionelt look ¨

der mangler mere indhold hele siden igennem mere dybdegående priser tilbud

kontaktsiden husk cvr nummer  og en kontaktformular det skaber troværdighed

social medier satse på google plus facebook og twitter og sæt det på siden.

Husk google viser op til 70 tegn udnyt det giver flere kliks fra google og brug nogle jeres kerne ord i der flytteservice udlandet med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 15:08

Det første jeg synes du skal ændre er skrifttypen. Jeg mener i skal vælge en skrift uden fødder, da det også vil passe bedre til jeres logo. Eksempler kunne være Arial, Tahoma, Verdana.

Så synes jeg du skal fjerne lige margin. Det er sjældent pænt på hjemmesider. Der kommer nogle helt enorme mellemrum mellem ordene i nogle sætninger.

Måske også overveje lidt at gøre skriftstørrelsen lidt mindre. Det giver et mere lækkert look (skal selvfølgelig stadig være læselig).

Lidt idéer:

Fjern den grå border omkring siden. Læg en hvid baggrund på og så sæt margin-top:0px; så den kører helt til top.

Gør baggrundsbilledet lidt mere tydeligt. Opdagede det først efter et par minutter.

Opdel billeder og tekst. Fx billeder til højre og tekst til venstre. Lige nu flyder det for meget sammen uden at der er linjer i designet.

Håber det kan bruges :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)