Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang. SEO og google sprog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Godmorgen amino''er!

Havde lige et lille cafe spørgsmål her med hvordan i egentligt plejer og tjekke jer selv på google?

Sad nemlig selv lidt igår og irreterede mig over at jeg ikke lå nr. 1 på alle google sider ved ordet "bot scripting"

f.eks. på den engelske version ligger jeg slet ikke på listen

http://www.google.dk/search?hl=en&q=bot+scripting

hvorimod den danske ligger jeg nr. 1

http://www.google.dk/search?hl=da&q=bot+scripting

Så ville bare lige høre hvad i plejer at bruge som målestok eller om i tager efter alt efter hvad jeres målgruppe er. land m.m.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:38
Nu da din side er på dansk, burde det komme som lidt af en selvfølge, at din side ikke er på den engelske liste. Jeg tror også at du selv ville blive lidt irriteret, hvis google.dk var fyldt med franske og italienske resultater. Hvis du vil til top på fx den engelske side, hjælpe det at få oversat din side og købt et .com-domæne.

Edit: Ang. målingen, så har google analytics en rimelig god oversigt over de besøgende fra google, og hvilke søgeord der bliver brugt til at finde dit site.

// Jesper Skov

Tilmeldt 30. Oct 06
Skrevet kl. 10:51
Nu da din side er på dansk, burde det komme som lidt af en selvfølge, at din side ikke er på den engelske liste

Jeg er helt enig med det du mener, men var nu mere som et debat oplæg hvad i andre plejer og tjekke efter, og om i overhovedet tjekker på de andre sprog hvis i er internationale.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 30. Oct 06
Skrevet kl. 22:18
Hiver lige fat i denne tråd igen, ville være fint med flere meninger omkring dette :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)