Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en IT/Game/konsol/spil-blog eller website? Ny webshop søger affiliates!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at lægge sidste hånd på værket, før jeg åbner min webshop. Det er ikke noget kæmpe ambitiøst projekt, men jeg håber på at kunne sælge gamle spil og konsoller til fornuftige priser på et "fint" niveau. 

For at skubbe salg i den rigtige retning vil jeg gerne tilbyde alle bloggere/websiteejere hvor kategorien gamle spil/konsoller kunne være en del af jeres website, en affiliateaftale. Jeg beder ikke om specielt meget for den affiliateaftale, men en enkelt nyhedspost om starten af websitet, eventuelt med jeres egen vinkel eller ide. Derudover er man helt selv op til, hvor meget man vil forsøge at sælge. Det kunne være generelle posts en gang i mellem, mindre bannere, det er fuldstændig ligemeget.

Siden er ikke lanceret endnu, så dem der er interesserede bedes sende mig en PM og forklare mig hvilken side det er de gerne vil affiliate fra og så videre, så sender jeg info om website og vi tager den derfra.

Til at starte op med tilbyder jeg alle nye affiliates 5% af hvert salg. Der er mulighed for at blive opgraderet helt op til 10% hvis man har en fornuftig salgsvolumen og man gør noget særligt ud af at sende folk over, såsom regelmæssige indlæg/anmeldelser eller lignende. 

Hvad venter du på? Skriv mig en PM med det samme, så du kan være med fra starten. Jeg tager ikke ikke ALLE sider ind og forbeholder mig derfor retten til at afvise nogen.

Med venlig hilsner,

Kristoffer

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid en mail til mig på kontakt@simonr.dk jeg er muligvid intresseret.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)