Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding, hvad gør du...?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har et par sites som godt kunne trænge til og få tunet deres linkbuilding. - Vi ligger pænt på diverse søgeord, men har ligget bedre, og vil gerne tilbage igen, hvilket selvfølgelig kræver lidt arbejde.

Indtil nu har vi gjort det hele selv, med pæn succes, men jeg har været ude og se mig lidt efter nogle der kunne gøre det for os - dvs. og source vores linkbuilding.

Jeg har læst en masse, og fundet nogle billige og nogle lidt dyrere løsninger - dog synes jeg det kendetegnes ved de billigere løsninger at det hele køre via internationale sites og datebaser, hvilket jeg andre steder har læst mig til ikke er ligeså godt som danske sites og link builde igennem. - Og så er der også flere af udbyderne, hvor jeg har fået at vide at nogle af konkurrenternes sites ikke har særlig god page rank - dvs. det kan godt være man får dobbelt så mange links et sted frem for et andet - men det er jo ligeså meget kvaliteten af links der tæller og ikke kun mængden.

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på vej, og er der nogle der kan anbefale nogen - samtidig ville jeg høre om der er nogen der har en finger regel for hvad linkbuilding skal koste - og omvendt, hvad er for billigt? (hvornår skal alarm klokkerne ringe?)

Håber der er nogen der gider sparre lidt med mig - ellers må vi jo selv igang, men synes bare vi skal bruge vores tid der hvor vi er bedst, og det er ikke lige linkbuilding :)

MVH

Michael

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 08:46

slet ingen der har lidt input som jeg kan bruge til at komme nærmere en beslutning? :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 08:55

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:30

Bendtsen:

Vi har et par sites som godt kunne trænge til og få tunet deres linkbuilding. - Vi ligger pænt på diverse søgeord, men har ligget bedre, og vil gerne tilbage igen, hvilket selvfølgelig kræver lidt arbejde.

Indtil nu har vi gjort det hele selv, med pæn succes, men jeg har været ude og se mig lidt efter nogle der kunne gøre det for os - dvs. og source vores linkbuilding.

Jeg har læst en masse, og fundet nogle billige og nogle lidt dyrere løsninger - dog synes jeg det kendetegnes ved de billigere løsninger at det hele køre via internationale sites og datebaser, hvilket jeg andre steder har læst mig til ikke er ligeså godt som danske sites og link builde igennem. - Og så er der også flere af udbyderne, hvor jeg har fået at vide at nogle af konkurrenternes sites ikke har særlig god page rank - dvs. det kan godt være man får dobbelt så mange links et sted frem for et andet - men det er jo ligeså meget kvaliteten af links der tæller og ikke kun mængden.

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på vej, og er der nogle der kan anbefale nogen - samtidig ville jeg høre om der er nogen der har en finger regel for hvad linkbuilding skal koste - og omvendt, hvad er for billigt? (hvornår skal alarm klokkerne ringe?)

Håber der er nogen der gider sparre lidt med mig - ellers må vi jo selv igang, men synes bare vi skal bruge vores tid der hvor vi er bedst, og det er ikke lige linkbuilding :)

MVH

Michael

Hej Michael

Det er ikke let at købe god link building. Det er lidt af en jungle. De fleste løsninger du køber i det danske marked er baseret på lette link building teknikker, som ofte er tilstrækkelige til at sikre rankings fordi Danmark er et lille sted på internettet, men som ikke altid er nok og som heller ikke altid er langtidsholdbare (det kunne fx være splog links som taber deres værdi den dag Google opdager netværket).

Rigtig god link building er noget helt andet, og det er noget de fleste vil takke nej til, når de hører timeprisen, tidsforbruget og hvor meget de selv skal levere til arbejdet. Så det giver sig selv at det danske seo-marked hovedsagligt fokuserer på den vare, som kunderne vil købe.

Hvis du er på udkig efter rigtig god linkbuilding, så ville mine råd til dig være:

• Tal med de bedste seo-ere i markedet.
  • Bed om eksempler på rigtigt svære rankings de har sikret via kvalitetslinks og analyser selv linkprofilen bagefter.
  • Tal med dem om hvilke link building metoder de konkret kan hjælpe dig med.
  • Gør det klart at du vil betale dem det det koster og at du er klar til at levere alt det fantastiske indhold, som det vil kræve.
Nogenlunde sådan skal det gribes an, tror jeg.
Hvis du gerne vil gøre dig klogere på hvad god link building er, har jeg en tråd her, som du kan se på. Der er mange gode links i tråden om emnet. 
Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)