Hej Amino Vi har et par sites som godt kunne trænge til og få tunet deres linkbuilding. - Vi ligger pænt på diverse søgeord, men har ligget bedre, og vil gerne tilbage igen, hvilket selvfølgelig kræver lidt arbejde. Indtil nu har vi gjort det hele selv, med pæn succes, men jeg har været ude og se mig lidt efter nogle der kunne gøre det for os - dvs. og source vores linkbuilding. Jeg har læst en masse, og fundet nogle billige og nogle lidt dyrere løsninger - dog synes jeg det kendetegnes ved de billigere løsninger at det hele køre via internationale sites og datebaser, hvilket jeg andre steder har læst mig til ikke er ligeså godt som danske sites og link builde igennem. - Og så er der også flere af udbyderne, hvor jeg har fået at vide at nogle af konkurrenternes sites ikke har særlig god page rank - dvs. det kan godt være man får dobbelt så mange links et sted frem for et andet - men det er jo ligeså meget kvaliteten af links der tæller og ikke kun mængden. Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på vej, og er der nogle der kan anbefale nogen - samtidig ville jeg høre om der er nogen der har en finger regel for hvad linkbuilding skal koste - og omvendt, hvad er for billigt? (hvornår skal alarm klokkerne ringe?) Håber der er nogen der gider sparre lidt med mig - ellers må vi jo selv igang, men synes bare vi skal bruge vores tid der hvor vi er bedst, og det er ikke lige linkbuilding :) MVH Michael |
slet ingen der har lidt input som jeg kan bruge til at komme nærmere en beslutning? :)