Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skarpe råd!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Har behov for jeres kyndige og skarpe råd.

Vi reklamere via google addwords og har analytic kørende så vi kan se hvilke søgeord der gør at kunden lægger varer i kurv men det er dyrt omkring 6 kr. at køb f.eks ordet BØRN som søgeord . Vi har købt et søgeordsfirma (WesecureIT) til at få os op i søgelisterne, men det var ikke vist sig værd endnu (8mdr. siden implementering).

Vi prøver en masse forskellige ting, og læser ivrigt Martins T. gode nyhedsbreve...

Hvad og hvor burde jeg reklamere, søge hjælp, hvad synes I om vores site? (og gerne råt for usødet)

Aften hilsner

Anja Harms

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 00:04
Hej Trille

Efter kort at have kigget på jeres side har jeg lige et par småkommentarer:

Jeg vil råde jer til at kigge på noget søgemaskineoptimering og især en skarpere nøgleordsprofil - hvilke ord vil i findes på og i hvilken sammenhæng. Disse ord skal bruges i forskellige sammenhænge på såvel produkter som i artikler.

Hvis i var mere præcise i jeres kategorinavne ville det også være nemmere at ranke højt.

Hvis i eksempelvis gerne vil findes på ordet børn så bør i som minimum sørge for at:

• Ordet indgår i jeres titellinier

• Teksterne indeholder ordet børn i en relevant sammenhæng

• At få nogen indgående links på det ord

En anden ting der falder mig i øjnene med jeres AdWords kampagne er at der ikke er alt for god sammenhæng mellem søgeord og landingpages - kort sagt er det ikke ligegyldigt hvilken side du peger jeres AdWords hen på.

Jeg har svært ved at finde den røde tråd i valg af søgeord - og det har søgemaskinerne så også

Eksempelvis vil i findes på ordet geografi - eller vil i findes på ordet skoleatlas? Jeg tror godt jeg ved hvor den største konvertering af kunder er ...

Vil i findes på ordet papbøger eller babybøger? Igen har jeg et gæt på hvad det bedst kan betale sig at navngive produktet/kategorierne.

Men først og fremmest skal i arbejde med titellinierne - prøv at se denne side - som burde sælge papbøger - eller babybøger - læg mærke til den blå linie foroven - http://www.abcleg.dk/baby_pusling_03_aar/papboeger_63_da/ - kategorinavn og titel hænger ikke sammen og se alt den overflødige tekst der er i titellinien.

I er så vidt jeg kan se ikke så lang fra at kunne ligge højt på søgemaskinerne - men i skal tagen nogen valg - og så skal der ændres hist og her.

Held og lykke med det

Hvis du har tid kan du kigge lidt på det jeg har skrevet om nøgleord her: http://www.strategen.dk/2007/02/ngleord-guldet-er-gemt-i-sgeordene.html

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 09:28
jeg kan se at der er arbejdet med SEO, hvis man søger på produktnavnene direkte

som f.eks "pixeline" - faktisk et godt arbejde...

Det samme skal så bare gøres på de generelle ord, men der kan I ikke forvente samme gode resultat.

Hvis jeg vil finde legeartikler til børn, søger jeg ikke på ordet børn !

Titellinen bør der arbejdes med.
meta desc. og meta keywords, kan der forsøges med, men måske vil det enddog komme ud med negativt resultat.

Jeres "Footer" er også ok, med de rigtige links.

"Alle Produkter" kan der arbejdes med   da side 25 ligger for dybt linkmæssigt, (nåes gennem 24 klik på next)
Her kan man indføje et indholdsregister, således side 25 kan nåes på 2 klik.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:05
"Vi har købt et søgeordsfirma (WesecureIT) til at få os op i søgelisterne, men det var ikke vist sig værd endnu (8mdr. siden implementering)."
Kan du uddybe den?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)