Enig - men er tid ikke et problem, er "split løsningen" bedst. |
agreed!
Enig - men er tid ikke et problem, er "split løsningen" bedst. |
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
agreed! |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Hvis du kan skabe HELT unikke artikler, er det bedste at splitte op i flere mindre artikler. Men husk på, at redundans er en faktor i Panda filteret, og vi har efterhånden set en del sites lide under indhold, der er for redundant. Derfor unikke med store bogstaver. |
Bouncerate afhænger af hvilken side man har . Og skal ikke tages så dødsensalvorligt, med mindre folk forlader siden efter 1-2 minutter eller mindre . Googlebot kan godt se om din side er en webshop, en side fra et rengøringsfirma for eksempel eller en side der skal bringe brugeren en masse viden og læsestof. Hvis nu en bruger ikke kan finde det personen leder efter, er det så godt ? Nej, selvom der bruges masser af tid. Du kan vinde en længere bouncerate ved at ligge en video op på sitet ( og gør endelig det, og lig den på Youtube, del den Google+ og giv den +1 på Youtube. Det er god seo, efter at Google+ og Youtube er blevet mere integreret. Men pas nu på med at ligge en video, som forstyrrer din kunde midt i et salg ;) Se mere om hvorfor bouncerate er så forskellig fra site til site : |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Fantastisk information! Er i fuld gang med at skrive blogindlæg til mit første store (musik-anmelder) Affiliate-projekt, og et af dem omhandler "Classic 70's Soul, R'n'B, and Funk", der på listeform med dertilhørende tekst informerer om klassiske sange og albums indenfor de beslægtede genrer, og jeg har netop skrevet volume 14 og regner med, at der i sidste ende vil være 20-25-30 volumer! Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Tusind tak for alle de brugbare svar. Er blevet ret meget klogere, og vil vurdere efter jeres svar at jeg skal fortsætte med at splitte emnerne op, så det giver nogle "korte" artikler i stedet for én stor. Jeg har massere af tid at skrive artikler og linkbuilde, så jeg gør bare det der giver bedst. Mine korte artikler er som regel på 400-500 ord. Ha' en rigtig god aften :-) |