Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opsætning af to knapper på Wordpress forside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der hvor køb nu knappen er skal erstattes med to andre knapper. Det er tidligere blevet customized i CSS af en ven der dog ikke er tilgængelig.

Kan i hurtigt ved at se på kildekoden hvor mon dette skal ændres? Ellers vil jeg da gerne til lommerne, eller give bogen til en der kan ændre det.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 13:57

Hej Philip,

Nu ved jeg ikke hvordan dit tema er opbygget, men jeg kunne forestille mig, at du kan finde den i index.php-filen, men jeg er ikke sikker. :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37

Ja jeg er jo desværre en spade til WP, men der var vidst ikke meget hjælp at finde i Index.php.
Ellers tak for forslaget.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 14:49

Hej Philip,

Du skal ind og ændre i din style.css samt vil jeg skyde på du har en side der hedder loop.php?

style.css - stylen for din nuværende knap

.action_button { float:right; margin-top:-6px; display:table; text-align:center; display:block; text-decoration:none; display:block; } .action_button a { background: url("http://www.lavdinapp.dk/images/kobnufirkantmega.png") repeat scroll 0 0 transparent; color: #000000 !important; height: 58px; margin: 0 auto; width: 350px; } loop.php - div'en for din nuværende knap <div class="action_button"><a href="koeb">KØB</a> </div>
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:16

Hvilket tema bruger du? Er der ikke i kontrolpanelet nogle "theme options", hvor du har mulighed for selv at uploade et billede til det område, og evt. vælge en eller flere knapper? Hvis temaet ikke er lavet til to knapper kunne det potentielt være et problem.

Ud fra kildekoden virker det som om køb nu knappen er en png.fil, hvilket tyder på det ikke er i CSS der skal ændres noget:

http://www.lavdinapp.dk/images/kobnufirkantmega.png

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 15:30

Rasmus Lønne:

Hvilket tema bruger du? Er der ikke i kontrolpanelet nogle "theme options", hvor du har mulighed for selv at uploade et billede til det område, og evt. vælge en eller flere knapper? Hvis temaet ikke er lavet til to knapper kunne det potentielt være et problem.

Ud fra kildekoden virker det som om køb nu knappen er en png.fil, hvilket tyder på det ikke er i CSS der skal ændres noget:

http://www.lavdinapp.dk/images/kobnufirkantmega.png

Knappen er rigtig nok en .png fil, men den er sat op som baggrund i en class via css :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg retter det gerne for dig -

Hvis du smider en bog retur ;)

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50

Temaet giver mulighed for at ændre i standard knappens tekst, og ikke andet så det blev lavet specielt. Jeg tror det er lidt for komplekst til at jeg kan finde det efterhånden og finder kun en loop.php i et andet tema..

Har skrevet en PM til dig J. Deleuran..

Tak for hjælpen til jer.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:41

I could also look into this :)

But my rates are 250DKK an hour ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:31
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

You are also worth it Phillip ;)

J.Deleuran gjorde det til punkt og prikke, så kæmpe tak til ham.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)