Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webportaler købes (affiliate, forums, databaser)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg mangler lidt ekstra at rykke i, måske det kunne være dit lille "barn" du er gået død i eller andet spændende projekt du bare ikke har tid eller overskud til mere

Jeg vil gerne drive lidt flere sider end jeg har idag og har overskuddet til en enkelt side mere lige pt.

Jeg har interesse i affiliate, linkkaloger/artikeldatabaser/forums/gallerier

Hvad skal sådan en side koste ? Tja under de 20,000 og vil gerne se lidt statistikker på det også :)

Men smid lidt bud på hvad i har :)

/Articoli

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:25

Når du skriver, at du har interesse i affiliate sider, er det så noget bestemt du tænker på?

Her tænker jeg på, iPhone sider, spillekonsol sider eller en anden branche? 

.

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:01

Hej Articoli 

Jeg er lige blevet færdig med denne side, som jeg ikke er i tvivl om at du vil kunne tjene en del penge på, ved det rette indsats. 

Hvorfor sælger jeg denne side, jo jeg er lidt i en knibe med at administrer denne side, da jeg selv arbejder i en samme branche, og har fået at vide at jeg skal skille mig af med denne side, da det klan blive en konkurrent til mit eget job. 

Siden hedder

www.billigrundrejse.dk

Ligge nr. 3 på søgeordet billigrundrejse

Jeg har lagt en del reklamer ind, som snart vil begynde at give lidt penge tilbage.

Denne lille niche er der ikke mange der har lagt arbejde i, så der vil være et marked for det, hvis du bruger lidt tid på den. 

Ideen er at begynde at lave nogle interviews med folk fra rejsebranchen, som vil giver kunderne socialt på siden, samt er der oprette en facebook side. 

Jeg vil gerne fortælle dig mere om dette, hvis det hat din interesse. 

Hls 

Brian Fjelde

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:11

Hej Brian

Den mulighed vil jeg lige undersøge nærmere :)

Kunne måske godt være intressant, skriv gerne lidt uddybende og priside i en PM

God dag

/Mikkel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)