Hej Elias
Det vil sige at den her dynamiske per person SERP er først trådt i kraft per 18. januar 2012 for min side selvom den har været online i næsten 2 år? Samtidig er alle andre søgninger på "lotto" uden " - før det jo #4-5
Nej, det har været her i mange år. I 2009 lavede de det, så det også virkede når man var logget ud af sin Google konto.
Men at det ligger højere hos dig er jo ensbetydende med, at du har klikket på linket mere end de andre resultater på listen, hvorfor det derved bliver vist højere.
Læs mere om det her: http://googleblog.blogspot.com/2009/12/personalized-search-for-everyone.html
Ja okay, det er meget fint...
Men jeg bruger jo aldrig Internet Explorer, og jeg har aldrig rigtig gjort det på denne computer. Jow til at se DR live, for der kan det godt crashe på Chrome, men ellers ikke.
Seriøst, jeg tror ikke på at det er "personlige" indstillinger eller cookies eller noget der pærer rundt i det her...
Jeg kan jo netop selv gendanne det - ved at søge på IE i Google Toolbar:

Men går jeg til Google.dk eller Google.com i browseren, skriver Lotto og søger DER - så er jeg #4-5

Og det er jo netop det der undrer mig når mit eget system der logger hvilken position folk har klikket fra søgninger ind på min side - nemlig først den 18. januar startede med at vise at folk er begyndt at komme fra #1...