Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig til at forstå dette?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'er

Jeg har lavet et PHP script der indsætter data i en mysql database hver gang mine besøgende kommer fra Google og andre søgemaskiner.

Specielt til Google, kan jeg se hvad # i søgningslisten som klikket kommer fra.

Et lille billede eksempel af mit script - 88,457 poster i databasen i 2012

Tallet der står efter "lotto" er placeringen jeg har været i søgeresultatet.

Fra den 18. januar til i dag, har jeg haft cirka 800 besøgende der har klikket #1 i stedet for #5 som jeg selv ser placeringen som i mine browsere - dog når jeg bruger Google toolbar i Internet Explorer, så er jeg #1. Det var først fra denne dato, at jeg har haft hits på dette ene ord, under 4-5.

I denne browser (IE) er jeg ikke logget på Google, og har ikke slået weboversigt til.

Mit måske lidt kringlede spørgsmål.. 
Hvordan skal jeg forstå dette - er jeg måske ved at ryge op over Danske Spil som #1 på det søgeord? 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Og her er måske et endnu bedre eksempel

Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Så vidt jeg forstår bliver Googles søgeresultater mere og mere personificerede.

Når jeg søger på lotto, står lottostat som #5. 

Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Kronholm:

Så vidt jeg forstår bliver Googles søgeresultater mere og mere personificerede.

Når jeg søger på lotto, står lottostat som #5. 

Det gør den så også ved mig, selvom jeg jo har besøgt siden adskillige gange. Dog har jeg aldrig rigtigt gjort det i Internet Explorer da jeg hader den :P Og det gør den jo lidt jomfruelig.

Jeg tænker så bare, om det er Google Toolbar der er skyld i det, da den er i IE men ikke i de andre af mine browsere.

Og om det så i sig selv symboliserer at noget er ved at ændre sig?

For jeg har aldrig været #1 på ordet lotto, og har aldrig registreret det... Men efter den 18 januar og frem til DD har jeg fået mange hundrede #1.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tjekkede også lige din rank her, og ved mig ligger du på en flot 4. plads på søgeordet "lotto" via google.dk.

Men som Dan også skriver, så er jeg sikker på at det er dine/andre personlige søgninger og valg som giver dig den højere placering hos nogle bestemte mennesker. Hvilket selvfølgelig ikke er dårligt jo :-)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Herfra ligger du #5 og #6

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Nøhr:

Jeg tjekkede også lige din rank her, og ved mig ligger du på en flot 4. plads på søgeordet "lotto" via google.dk.

Men som Dan også skriver, så er jeg sikker på at det er dine/andre personlige søgninger og valg som giver dig den højere placering hos nogle bestemte mennesker. Hvilket selvfølgelig ikke er dårligt jo :-)

Det er selvfølgelig rigtigt :P

Jeg håber dog, at det betyder - at det her er en "personlig" google dance, som viser at jeg er ved at overhale Danske Spil :P 

De har A: Lav Pagerank, B: Dårligt optimerede sider men desværre C: mange inbound links på ankersøgeordene der omhandler Lotto :s

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du er nummer 4 på 'lotto' her.

Husk, at Google ikke længere bare viser samme liste til alle - SERPs er meget mere rettet mod den enkelte person i dag. Det kan både være interessebaseret (hvad har du kigget på før), og også geo-baseret m.m.

Så det er selvfølgelig forskelligt fra person til person - men en top 4 er også super flot, og jeg vil tro, at folk der aktivt har interesse for 'lotto' vil se dit resultat højere Smile

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Her ligger du nr. 5.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:

Du er nummer 4 på 'lotto' her.

Husk, at Google ikke længere bare viser samme liste til alle - SERPs er meget mere rettet mod den enkelte person i dag. Det kan både være interessebaseret (hvad har du kigget på før), og også geo-baseret m.m.

Så det er selvfølgelig forskelligt fra person til person - men en top 4 er også super flot, og jeg vil tro, at folk der aktivt har interesse for 'lotto' vil se dit resultat højere Smile

Hej Elias

Det vil sige at den her dynamiske per person SERP er først trådt i kraft per 18. januar 2012 for min side selvom den har været online i næsten 2 år? Samtidig er alle andre søgninger på "lotto" uden " - før det jo #4-5

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)