Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til opstart af e-handel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er ved at starte en online shop, hvor jeg vil sælge beats by dr. dre. Jeg har fundet en kinesisk side som har indkøbt store mængder af beats, så de kan sælge dem til meget gode priser, jeg er godt klar over risikoen for at de ikke er ægte, men det vil jeg selvfølgelig undersøge før jeg sælger dem. Men jeg er bange for at komme i komplikationer med nogle rettighedshaver, da beatsbydre.com har en blacklist for uautoriserede forhandler hvor de advare mod at de varer disse forhandlere sælger kan være fake.

Mit spørgsmål er om det bare er et marketing stunt for at forøge salget, denne blacklist, eller om det faktisk er ulovligt at sælge dem på denne måde.

og hvad skal man eventuelt gøre for at blive autoriseret.

håber i kan hjælpe eventuelt henvise mig til en side med nogle regler.  

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej Det tror jeg ikke.

Hvorfor skulle de også sende varer til Kina som skulle være billiger end dem selv.

Hvis X firma har eneratten for EU så kan du kun købe der. Hvis du køber dem fra en i US som sælger dem billiger så bryder du ham som har eneratten for EU rettigheder.

Men hvis en i Italien sælger dem billiger end du kan købe dem i DK så må du godt købe der fra.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)