At lave en hjemmeside er bestemt ikke er min boldgade, men ikke desto mindre har jeg nu lavet en, som jeg vil benytte her i min opstarts fase, på et senere tidspunkt skal den laves af en proff. Siden skal nok betragtes som en reference til mig, jeg forventer ikke at der kommer meget business ind via siden, af tilfældige som har fundet den på nettet.
Nu forventer jeg ikke at nogen her skal sidde og læse sig igennem alle siderne, men håber der vil komme lidt kommentar mht. farver, overskuelighed, mv. Giver forsiden lyst til at kigge videre på nogle flere sider?
På siden - Salg og service virker linket: Nystartet iværksætter ikke.
På siden - Core buisness virker hverken Nystartet iværksætter eller koncepter
Er det med vilje at når man klikker på: Nystartet iværksætter, kommer man ind til en side, som kun hedder ny iværksætter. Jeg havde nok valgt at titlen skulle hedde det samme som linket.
Først og fremmest en fin side taget i betragtning at det ikke er din boldgade. Dog ville jeg personligt selv ændre lidt på udseende men igen er det smag og behag. :)
En ting jeg dog lagde mærke til at under kontakt står der kun et nummer og en e-mailadresse. Dette kan som kunde hos dig virke lidt utroværdig (Ved ikke om det er det helt rigtige ord). I stedet ville en adresse og et cvr. nr. virke mere troværdig. Tag et eksempel. Jeg køber aldrig noget på nettet med mindre der er et synligt cvr. nr og en adresse. Det gælder lige fra produkter til serviceydelser.
Det er også godt nok med cvr-nummer. Det viser da i hvertfald at du er seriøs med din side.
Angående din side så ted jeg ikke om du skulle prøve at fjerne den grønne og den grå ramme der hvor de forskellige links til siderne er. Skriv til gengæld linkene i samme grå farve som der hver der står kontakt.
Mht adresse, så fandt jeg ikke det relevant at min privat adresse stod på siden?
Selvfølgelig er det relevant at have en adresse på din hjemmeside, alt andet er useriøst.
Dernæst "nye iværksættere" er som regel 7-8 år gamle, Iværksætter er ikke et job eller en aktivitet man kan påbegynde, det er en personlighedstype, og de fleste iværksættere jeg kender har været det siden de var helt små. Måske du skulle bruge ordet "Nystartet virksomhed" eller "Ny som selvstændig" ?
http://www.core-business.dk/page4a.html burde have været http://www.core-business.dk/tilstandsrapport
og det burde den jo så ikke ... for den type anonyme butiksbesøg findes med garanti i forvejen og de har sikkert allerede et navn, derfor kommer du ingen steder - slet ikke på google - med at opfinde egne navne.
Generelt så bør du få fat i en tekstforfatter, for mange af dine tekster er mildt sagt ikke særlig gode, f.eks. "Alle observationer hvor der kan laves positive opjusteringer, vil bidrage til forretningen sendelige resultat."
Sætningen giver ikke mening, de ord du bryger lyder som noget du har klippet ud af en avis og sat sammen uden at vide hvad de egentlig betyder. Tag evt fat i http://tt-tekstforfatter.dk/ eller http://www.kjers.com/
For at sige det helt kort, så mangler din side professionalisme - hvis du skal rådgive restauratører, synes jeg, du skal lave en hjemmeside, der signalerer de værdier, restauratørerne selv lægger vægt på - personligt mangler jeg lækre billeder, bedre tekster og klarere signaler. Hvilke problemer er det, du har løsningen på? Hvad er det, du kan? Oh hvorfor er det lige dig, de skal søge hjælp hos?
De spørgsmål må ikke stå ubesvarede hen, hvis du vil have kunder i biksen......og så mangler der nogle lækre billeder ;)
siden mangler et logo og siden afspiller et professionelt look med mere gennemtænk der er liv igennem siden med grafik og billeder og detaljer om jer hvorfor i gode signalet skulle nærmeste ligge bare i designet i sig selv og det på skrift skal bare forklare
opstil sider mere overskuelig husk overskrifter h1 en hver side og under emmer h2 og h3 og h4 .
husk cvr nummer adresse info på siden det skaber troværdighed om siden og en kontaktformular husk det også på kontakt siden derved lettere at kontakte jer .
social medier husk google plus på siden og facebook og twitter
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows