Jeg har en del blogs om smykker, hvis du/i også har dette, og vi ikke konkurrerer sådan direkte med hinanden, så er det en kanonide for alle, at bytte links. Og dog ikke frem og tilbage mellem samme sider, med det går jeg ud fra i er klar over :-)
Bytter bare lige over med ord som allerede er i teksten som så bare skal laves til links. Man vælger selv ord og linkurl som man vil have hos modparten.
Jeg er også med på denne gode ide, som forøvrigt bruges alt for lidt i ens SEO arbejde. Det er måske også fordi det er "besværligt" dette manuelle arbejde. ?
Jeg er også med på denne gode ide, som forøvrigt bruges alt for lidt i ens SEO arbejde. Det er måske også fordi det er "besværligt" dette manuelle arbejde. ?
Ib Abildgaard
Råd & Mal
At bytte links er 'bread-and-butter' SEO i min verden! Det kan dog tage lidt tid efterhånden som man ud og finde nye linkpartnere efter noget tid og derfor synes nogle måske at det lige er dyrt nok med 1000 kr i timen for at bytte links med et enkelt website. Heldigvis kan man jo effektivisere processen!