Mangler du linkbuilding til dine engelsksprogede sider? Vi har ekstra tid og tilbyder derfor at udføre linkbuilding af høj kvalitet til engelsksprogede sider. Jeg har ikke selv så meget jeg skal have lavet de næste par måneder, men vil gerne holde mig selv og mine faste engelsksprogede forfattere igang! Det er hovedsageligt linkbuilding ved hjælp af artikelmarkedsføring. Vi skriver artikler om det emne du ønsker, og optimer den på dine søgeord. Hovedartiklen udgiver du på din side. Herefter spinner vi artiklen (ikke med software, men manuelt) med unikke titler, og oploader dem på kvalitetssider med relevant indhold, og linker tilbage til dig i teksten med anchor links. Dette er virkeligt effektivt, og kan give meget hurtige resultater på Google! Tilbud lige nu: 1 artikel med 25 spins pr. måned (dvs. 26 unikke artikler med op til 50 kvalitetslinks) udgivet over en måned: 950,- 2 artikler med 25 spins pr. måned (dvs. 52 unikke artikler med op til 100 kvalitetslinks) udgivet over en måned: 1500,- 4 artikler med 25 spins pr. måned (dvs. 104 unikke artikler med op til 200 kvalitetslinks) udgivet over en måned: 2500,-
|
Vi kan selvfølgelig også skrive almindeligt engelsksproget indhold til websites og blogs, til en fast lav pris!