Hej Alle Jeg har lavet en del ændringer det sidste års tid, og tilbage har jeg så en lille gruppe varer, som jeg gerne vil have ud af huset. I betaler for levering (postdanmark) og jeg sender en faktura via mail. Anonyme profiler betaler forud, eller ved afhentning :). Produkt 2: Indeholder en meget stor førstehjælpskasse, fyldt med førstehjælpsudstyr, blandt andet: samt beslag Kun 400 kr. + moms og levering. Produkt 4: Indeholder 2 stk. øjenskylsstationer, med indhold som på billedet. 2 stk. 100 ml dryp Kun 400 kr. + moms og levering. Produkt 5: Indeholder 12 stk. advarselsskilte + en pakke med 1 advarselsskilt og 1 sikkerhedsvest. Kun 100 kr. + moms og levering. Produkt 6: Indeholder 12 stk. advarselsskilte + en pakke med 1 advarselsskilt og 1 sikkerhedsvest. Kun 100 kr. + moms og levering. Jeg har en masse andre småting, som du kan se her: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-2347911/ men overstående rammer virksomheder bedst. |
Hej Boysen,
Jeg køber gerne følgende:
1 stk. Produkt 1
1 stk. Produkt 3
1 stk. røgalarmer.
Da der er lidt langt for mig at køre til Bramming, og tiden ikke tillader det pt., vil jeg gerne have det sendt.
Jeg sender dig fakturerings- og leveringsadresse i PB.
Dbh. John