Det har sikkert været oppe at vende utallige gange, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af den her jungle. Mit site kan ikke findes på google, på trods af at jeg har købt adwords, linket til den flere forskellige steder osv. Jeg meldte min url til på google, men så så et indlæg bagefter hvori det blev fortalt at så kunne man ligeså godt skyde sig selv :)
Jeg ville blive super glad hvis du ville tage et kig på den, og se om du ved hvad der går galt.
Hvis du prøver at skrive site:vizar.dk i Google, så vil du se, at jeres forside på sitet er blevet indekseret. Så kommer undersiderne også med i den nærmeste fremtid, vil jeg forvente. Især hvis du har linket til den forskellige steder, som du skriver.
Ok, altså der hvor der bl.a. står vizar is hosted by Unoeuro?
Hvorfor står der egentlig det? Burde der ikke stå keywords eller en beskrivelse der istedet for Unoeuro? Måske det er fordi google ikke har opdateret indholdet endnu, fra siden blev lagt på Unoeuro?
Du bør nok også lige sørge for, at din hjemmeside kun svarer med www eller uden www. I øjeblikket svarer den med begge dele, så du skal have redirectet den ene.
Min erfaring med nye sites er, at hvis den svarer både med og uden www, så kan indekseringen trække gevaldigt ud, især hvis du så også får indgående links til begge versioner, så forvirrer du blot Google.
Træf et valg, og få redirectet modparten.
Jeg kender desværre ikke joomla, så jeg kan ikke fortælle dig hvor du gør det, men det er der sikkert andre der kan fortælle dig :-)
Tak for rådene, men jeg må indrømme at jeg ikke helt har styr på det der med at pege mod www eller ikke, måske der var en der kunne give mig et tip til hvordan man ændrer dette?
Jeg vil se om jeg ikke kan få lavet nogle fede billede af noget 3d konstruktion og måske en video, skal bare lige finde ud af hvad den skal handle om :)
Hvilken slags links mener du Mikael? Jeg synes jo ikke bare jeg vil linke til hvad som helst?
Grunden til den fjollede overskrift, er fordi gogle allerede var forbi og indeksere dit site, da det var tomt.
Der lå en template forside fra din host og det er ganske enkelt den som er indekseret.
Når google kommer forbi næste gang, vil den opsnappe din rigtige titel m.m.
Prøv at kast et blik på seo begynderguiden
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media