Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telia 4g bredbånd problemer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er ellers den lykkelige ejer af Telia 4g bredbånd, eller ikke så meget mere.

Problem 1:

De sidste 3-4 uger afbrydes forbindelsen ofte, hvor efter man så selv skal forbinde igen. det sker oftere og oftere.

Problem 2:
Så har Telia lavet et SMS system i softwaren man bruger til at forbinde med. Og nu er jeg begyndt at modtage SMSer fra DSB. Og jeg har ingen chance for at stoppe det.

Jeg ved ikke hvilket nummer jeg har på mit mobile bredbånd, men må have et eller andet nummet siden DSB kan sende mig SMS beskeder.

Jeg kan så ikke svarer disse beskeder, fordi softwaren ikke kan sende SMSer via G4 netværket - og jeg kan ikke skifte.

Her er beskeden jeg modtager:

Navn/Nummer:  1412

Tid:  2012-01-19 10:00:12

Indhold:  

Hej

Dit DSB WildCard er udløbet.

For at forny det kan du sende en sms til 1412 med teksten WILD <CPRnummer> <Navn>

Venlig hilsen

DSB

Jeg har aldrig brugt DSB Wildcard, ved ikke hvad det er, og ved ikke hvordan jeg afmelder dette :-)

Er her andre med samme problemer? 

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 15:17

SMS problemet består i at nummeret tidligere har været tilknyttet hos DSB, efter at personen har opsagt det. Så ligges det i karantæne i 6 måneder, først herefter må det tildeles igen. Og det er det så blevet - Til dit MB.

Prøv at kontakt Telia og bed dem fjerne muligheden for at kunne modtage SMS beskeder (Det kan lade sig gøre)

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 15:31

Mala:

SMS problemet består i at nummeret tidligere har været tilknyttet hos DSB, efter at personen har opsagt det. Så ligges det i karantæne i 6 måneder, først herefter må det tildeles igen. Og det er det så blevet - Til dit MB.

Prøv at kontakt Telia og bed dem fjerne muligheden for at kunne modtage SMS beskeder (Det kan lade sig gøre)

Ahhh - det havde jeg ikke lige tænkt på med at det er et brugt nummer. Tak!

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 15:32

Peter Lauge:

Mala:

Ahhh - det havde jeg ikke lige tænkt på med at det er et brugt nummer. Tak!

Ville jeg sku heller ikke tænke over, hvis jeg ikke vidste det :) 

Men som skrevet, jeg ved at det er muligt for Telia at slå muligheden for at modtage sms beskeder fra. Så kan du i samme omgang høre omkring det andet problem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)