Hejsa, Jeg er ellers den lykkelige ejer af Telia 4g bredbånd, eller ikke så meget mere. Problem 1: De sidste 3-4 uger afbrydes forbindelsen ofte, hvor efter man så selv skal forbinde igen. det sker oftere og oftere. Problem 2: Jeg ved ikke hvilket nummer jeg har på mit mobile bredbånd, men må have et eller andet nummet siden DSB kan sende mig SMS beskeder. Jeg kan så ikke svarer disse beskeder, fordi softwaren ikke kan sende SMSer via G4 netværket - og jeg kan ikke skifte. Her er beskeden jeg modtager: Navn/Nummer: 1412 Tid: 2012-01-19 10:00:12 Indhold: Hej Dit DSB WildCard er udløbet. For at forny det kan du sende en sms til 1412 med teksten WILD <CPRnummer> <Navn> Venlig hilsen DSB Jeg har aldrig brugt DSB Wildcard, ved ikke hvad det er, og ved ikke hvordan jeg afmelder dette :-) Er her andre med samme problemer?
|
SMS problemet består i at nummeret tidligere har været tilknyttet hos DSB, efter at personen har opsagt det. Så ligges det i karantæne i 6 måneder, først herefter må det tildeles igen. Og det er det så blevet - Til dit MB.
Prøv at kontakt Telia og bed dem fjerne muligheden for at kunne modtage SMS beskeder (Det kan lade sig gøre)