Godaften 
Jeg er helt overvældet over støtten. Tusind tak til alle!
Jeg har sådan set bestilt stolene, men da minimumsordren var 40, så har jeg jo stadig en del i overskud, så jeg er villig til at videresælge de 39, da jeg kun har brug for en enkelt til test.
@ Sofie
Ja det er læder.
Hvis det kan berolige dig, så kommer de til at koste 2500,- om ca en uge (når jeg har dem på lager), men jeg vil bestemt ikke lokke dig til noget du måske vil fortryde, så hvis du er for mistænksom, så er jeg sikker på at der findes mange andre gode stole på markedet til en fornuftig pris....
@ Simon
Nr. 5 er populær :) Jeg sender en til dig
@ René
Nr 4 er også rigtig populær, så dem har jeg da heldigvis bestilt mange af, så jeg sender en til dig også
@ Paddi
Jeg har først lige lært at der findes mange forskellige afarter af læder, så om det er nav læder, split læder eller hvad det nu alt sammen hedder, det ved jeg ikke. Jeg ved dog at det er ægte læder og ikke såkaldt regenereret eller læderefterligning.
Jeg har spurgt, men ikke fået svaret endnu (salgspersonen hos grossisten skal spørge deres indkøbsansvarlige, da han åbenbart heller ikke vidste det....)
Jeg kan derfor ikke give dig et svar, men hvis du gerne vil være sikker, så er du meget meget meget velkommen til at besøge www.iStol.dk og købe den når sitet er oppe og køre. Så kan jeg dog ikke tilbyde den til 1000,- x moms....
Hilsen Morten