Men jeg finder 24 forekomster, hvorfor en skal jeg ændre og hvad skal jeg ændre? Som jeg ser det har ingen af forekomster med farven at gøre kun, hvor menu-baren skal være :)
I din style.css skal du finde access
Koden til den nuværende ser således ud:
background: #222; /* Show a solid color for older browsers */ background: -moz-linear-gradient(#252525, #0a0a0a); background: -o-linear-gradient(#252525, #0a0a0a); background: -webkit-gradient(linear, 0% 0%, 0% 100%, from(#252525), to(#0a0a0a)); /* older webkit syntax */ background: -webkit-linear-gradient(#252525, #0a0a0a);
Du skal således bare slette alle 5 linjer og tilføje backgroud: #..... og den ønskede farvekode, medmindre du ønsker en baggrund som fx har gradient i sig.
Ja, det ville det hvis jeg kendte min header eksate farve kode, jeg ved ikke hvordan den er sammensat, udover at der er brugt de to farve koder jeg tidligere har nævnt :)
Ja, det ville det hvis jeg kendte min header eksate farve kode, jeg ved ikke hvordan den er sammensat, udover at der er brugt de to farve koder jeg tidligere har nævnt :)
mvh
Jeg mente nu også du skulle bruge en bid af headeren.
Gem dette billede og upload det til din server, eller via kontrolpanelet i wordpress.
og så erstatter du baggrunden med:
background: #000 url(stien til billedet) repeat-y;