Hej alle sammen tak for alle jeres svar.. Fx. med DCfinder.com, det koster 250$ om året.. Men hvis man fx synes det er mange penge og hellere vil betale mig et lille beløb om måneden for det.. det var lidt min tanke.. Altså ikke noget dyrt.. måske omkring 30-50 kr hvergang og så lave en liste til kunden med forskellige info.. Måske vil jeg bruge dcfinder.. jeg synes selv det er mange penge for de få sider som jeg selv har, derfor kom jeg i tanke om det :-) |
Vil du betale for at få tjekket double content?
Blackface.dk -> Billig blackmask
Jeg tror bestemt godt, at du vil kunne skabe et mindre kundeportefølje ved at tilbyde servicen og så benytte dig af f-eks. DC Finder (hvis licensen tillader det!). Dog tror jeg ikke det er noget du bliver rig af, men hvis det er for at få dækket udgiften til softwaren, burde du nemt kunne finde nogle interesserede. |
Hej Morten, For min skyld må du bumpe til der går hul i Internettet, men jeg ved at der er en del som ikke så godt gider det. I stedet for bare at "Bump :-)" for at holde din tråd igang, så kan du måske arbejde videre på projektet og så komme med nogle updates indimellem, så folk kan se at der sker noget nyt hos dig og så selvfølgelig heller ikke skal bladre sige igennem fire sider bump, for at se hvad tråden egentlig handler om ;o) Held og lykke med projektet. Med venlig hilsen Tommy |
Den gratis service copyspace.com fungere ganske fint og helt gratis :) Men du kan jo tage penge for dit "arbejde" ved at gøre det, tror dog prisen skal en del ned i forhold til de 50 kr du snakker om Det tager jo ikke mange sekuner for sådan en side og tjekke |
Jeg vil bede dig om at stoppe med at "bumpe" din tråd, det tilfører ikke debatten noget nyt og er spild af vores allesammens tid. Hvis du har nyt at tilføre debatten eller emnet, så er du mere end velkommen til at skrive det i tråden, men "bump" udelukkende for at bringe indlægget frem på forsiden er ikke i orden.
De bedste hilsner
/Brian |