Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop i Schweiz - jeg skal bruge webshop, webdesigner og "go-cards"+visitkort

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Fra  littlecopenhagen.ch Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til jer alle herinde!

Jeg er i den spæde opstart af en børnetøjsbutik.

Jeg har et navn til min shop og har købt domænet: littlecopenhagen.ch hos Easyname.eu.

Jeg overvejer at købe mit shopmodul hos Dan Domain. Jeg har primært brug for god funktionalitet og mange valgmuligheder. Men vigtigst: god kundeservice, da jeg er absolut nybegynder indenfor webshops. Er jeg på rette vej, eller har I andre forslag?

Jeg skal bruge en webdesigner. Jeg har ikke brug for at opfinde den dybe tallerken. Men jeg har brug for et originalt design. Det æstetiske skal være i top. Webshopping er "nyt" her i Schweiz og jeg skal lave weltklasse fra start af. Jeg har overvejet hvor vidt der er webdesignere som er villige til at "genbruge" egne gamle designs helt eller delvist, for et reduceret fee. Er det mon en mulighed?

Jeg har også brug for go-cards og visitkort i en fart. Det hænger selvfølgelig en hel del sammen med web designet, men jeg tænker at jeg i samarbejde med en god designer kan få designet et logo i en fart - med alle de ideer jeg render rundt med :D

På anbefaling af andre iværksættere har valgt at ty til Amino for at undgå de værste brølere fra start af :D

Mangler stadig, og glæder mig til at læse nogle af alle de mange spændende indlæg som ligger herinde med gode råd og ideer. Jeg vurderer imidlertid, i forhold til den interesse der allerede er om mit projekt og i forhold til tilgængelige og fremtidige kollektioner, at jeg bliver nødt til at rykke allerede nu, så jeg ikke skal vente helt til eftersommeren for at komme ordentlig i gang.

Jeg glæder mig meget til at få en dialog i gang!

Rigtig god fredag og weekend.......

Bedste hilsner,

Vivi, Bern, Schweiz

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 23:25

Må man spørge ind til hvad dit budget er?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 00:01

Hej Vivi,

Vil klart anbefale dig enten at få oprettet en webshop i Magento eller PrestaShop. Ved at vælge en anden løsning vil du hurtigt låse dig fast, men med Magento og PrestaShop har du så mange muligheder, at de kan opfylde alle dine behov og mere til, uanset hvor stor din forretning vokser sig.
Vi er selv eksperter i Magento, og vi kan levere en køreklar Magento webshop med unikt design til dig Smile 
Jeg vil desuden give dig en Amino-rabat på 1000 kr. udover de vejl. priser på hjemmesiden.

Vi kan desuden også designe dit professionelle logo, ligesom vi ligeledes også kan levere "go cards" og visitkort. Vi har lavet logodesign og designet og trykt visitkort for et hav af folk inde på Amino. Du kan se et uddrag af vores referencer her.

Du kan sende mig en mail på info@partnerdesign.dk - så kan vi tage en uddybende og uforpligtende snak om dine ønsker og idéer.

Med venlig hilsen,

Emil Kroer
Partnerdesign.dk

Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  littlecopenhagen.ch Skrevet kl. 08:08

Ja det må du da - men jeg er desværre ikke interesseret i at uddybe på det.

Bo Gunnarson:

Må man spørge ind til hvad dit budget er?

Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:45

Hej Vivi,

Din idé lyder meget spændende. Vi er et bureau beliggende i København, som udelukkende arbejder med Dandomain shops. Vi har erfaring fra mange forskellige cases og kan uden tvivl også løfte din opgave. Du kan se mere på vores side www.cyklopstudio.com hvor du kan se mere om firmaet og vores referencer. Ring endelig hvis du har spørgsmål :)

Med venlig hilsen

Andreas Funch

Cyklop Studio

Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  littlecopenhagen.ch Skrevet kl. 11:03

Hej Andreas

Tak for dit svar. Jeg er allerede blevet anbefalet jer fra anden side! Desværre er vi vist ikke i helt samme league - jeg kan ikke hamle op med en mindstepris på kr. 30.000 som anført på jeres site.....

Desværre,

Venlig hilsen

Vivi

Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  littlecopenhagen.ch Skrevet kl. 11:40

Hej Emil

tak for dit svar! Det lød jo vældigt besnærende at få løst alle mine udfordringer et sted  -  men filmen hopper af for mig når jeg tjekker tre af dine referencer, og der ikke er nogen af sites'ne som er oppe at køre.

Jeg skal være helt sikker på at det spiller fra start af, og du giver mig desværre ikke den følelse....

Vh,

Vivi

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 11:52

FruSerup:

Hej Emil

tak for dit svar! Det lød jo vældigt besnærende at få løst alle mine udfordringer et sted  -  men filmen hopper af for mig når jeg tjekker tre af dine referencer, og der ikke er nogen af sites'ne som er oppe at køre.

Jeg skal være helt sikker på at det spiller fra start af, og du giver mig desværre ikke den følelse....

Vh,

Vivi

Hej Vivi, har sendt dig en privatbesked med lidt design-filer til nogle fremtidige jobs vi er igang med pt. Håber det gør dig lidt mere betryggende at arbejde med os Smile 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:57

Når I i processen kommer til lagerhotel til afsendelse og modtagelse af pakker i Danmark og resten af europa, så send en lille note angående dine pladsbehov og andre ydelser du ønsker. Den del kan jeg godt give dig en pris på du bliver glad for.

Mvh

Rene

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)