Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop i Schweiz - jeg skal bruge webshop, webdesigner og "go-cards"+visitkort

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Fra  littlecopenhagen.ch Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til jer alle herinde!

Jeg er i den spæde opstart af en børnetøjsbutik.

Jeg har et navn til min shop og har købt domænet: littlecopenhagen.ch hos Easyname.eu.

Jeg overvejer at købe mit shopmodul hos Dan Domain. Jeg har primært brug for god funktionalitet og mange valgmuligheder. Men vigtigst: god kundeservice, da jeg er absolut nybegynder indenfor webshops. Er jeg på rette vej, eller har I andre forslag?

Jeg skal bruge en webdesigner. Jeg har ikke brug for at opfinde den dybe tallerken. Men jeg har brug for et originalt design. Det æstetiske skal være i top. Webshopping er "nyt" her i Schweiz og jeg skal lave weltklasse fra start af. Jeg har overvejet hvor vidt der er webdesignere som er villige til at "genbruge" egne gamle designs helt eller delvist, for et reduceret fee. Er det mon en mulighed?

Jeg har også brug for go-cards og visitkort i en fart. Det hænger selvfølgelig en hel del sammen med web designet, men jeg tænker at jeg i samarbejde med en god designer kan få designet et logo i en fart - med alle de ideer jeg render rundt med :D

På anbefaling af andre iværksættere har valgt at ty til Amino for at undgå de værste brølere fra start af :D

Mangler stadig, og glæder mig til at læse nogle af alle de mange spændende indlæg som ligger herinde med gode råd og ideer. Jeg vurderer imidlertid, i forhold til den interesse der allerede er om mit projekt og i forhold til tilgængelige og fremtidige kollektioner, at jeg bliver nødt til at rykke allerede nu, så jeg ikke skal vente helt til eftersommeren for at komme ordentlig i gang.

Jeg glæder mig meget til at få en dialog i gang!

Rigtig god fredag og weekend.......

Bedste hilsner,