Jeg tror du har misforstået noget. Det er en artikeldatabase, mange bruger disse sider til eksempelvis linkbuilding, brande et produkt o.lign.
Fuldstændigt. Må være blevet gammel.
Men det er vel problematisk, at man ikke aner hvad siden man er inde på egentlig handler om?
Haha :o)
Nej kan godt se det svært hvis man ikke ved det, men kan se der er en "om" og en "faq" side på vej, det hjælper nok andre der står i samme situation som dig.
Havde faktisk tænkt billeder, men hvor skulle grænsen hver forhvo store de måtte være ?
Den med facebook knapper har været underovervejelse, ved hver enkle artikel, den genovervejer jeg lige igen (bruger dog ikke selv face)
mange tak
Angående billedets størrelse - så kan du jo altid få det ned i memory ved at forringe kvaliteten (uden det bliver forfærdeligt at kigge på). Om der findes et widget til WP eller om du selv koder det ved jeg ikke. Men hvis du selv koder det kan du lige smide mig en Privat besked, så har jeg et script jeg kan anbefale.
Og angående facebook knapper og google+ knapper, så er det et must. DU skal slet ikke overveje, de skal bare være der :o)
Jeg forstår nok ikke jeres koncept så. I laver et site med gratis artikler? Jeg tror jeg kender et site eller 2, som leverer det samme?
Der fandtes også et Facebook da Google+ blev lanceret - men, hvis der aldrig er nogle der tager konkurrencen op med de store drenge, så bliver det sku kedeligt i længden ;-)
Jeg forstår godt din forvirring omkring, at man ikke ved, hvad siden handler om. Måske Articoli.dk skulle tilføje en lille "Hvad-filen-er-vi" boks i toppen. Måske noget ligesom: http://webcritique.dk/ har i toppen af deres side. Den med "Pil-hen" på "Tilføj hjemmeside".
Ja den ER enkel, men jeg tror det er helt fint til en artikel database! Brygger også stadig lidt på min egen side og har lige udgivet den første test-artikel. Jeg tror ikke at en artikel database behøver en helt masse "spræl" for at være interressant for brugeren.