Jeg håber der sidder en derude som kan hjælpe mig med at få sat min Stora backup op. Jeg bor nord for københavn og har brug for at der kommer en og sætter det op. Jeg kan ikke få det til at forbinde med mit netværk og jeg er helt blank. Jeg er Mac bruger. Nogen der kan hjælpe? Og hvad er prisen?
Super, jeg holder dig lige et par dage endnu ... for nu vil jeg bare have slettet det jeg fik lagt op i starten og solgt lortet, sådan noget har jeg ikke tålmodighed til. Og jeg ser lige om jeg kan få det slettet (HELT) :)
Har du tænkt på online backup? Vi tilbyder en helt ny form for backup, der hedder Tivoli Storage Manager (TSM).
Løsningen giver dig mulighed for at tage backup af din virksomheds data på tværs af de fleste platforme og derefter genskabe det igen, hvis uheldet har været ude - hurtigt og simpelt. TSM kan leveres som en ”storage bundle”, hvilket i bund og grund betyder at den kan tilpasses dine unikke behov – uanset hvilket servermiljø du har.
Du vil kunne tage backup af hele virksomhedens data på én gang – herefter bliver der automatisk taget backup af de ændringer der foretages. Det betyder at de variable omkostninger kan holdes nede, hvorved få en effektiv løsning, hvor dine udgifter samtidig minimeres.
TSM udmærker sig derudover bl.a. ved muligheden for at differentiere i den type data der skal tages backup af. Hertil vil der ligeledes være mulighed for at opstille politikker for, hvilke data der skal efterfølgende skal genskabes først (f.eks. forretningskritiske applikationer og data). Det giver dig mulighed for hurtigt at være funktionel igen, i tilfælde af et eventuelt nedbrud – ligeledes vil tabene som følge deraf bliver minimeret.
eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.