Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop på Meebox... Det kniber mig at få det til at virke :-)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

bacardil:
Hvad bygger du din udtagelse på omkring, at det ikke forholder sig som folk siger?

Vedrørende karma-stjerner? At moderatorer kan se dem, så vi har bedre mulighed for at moderere bedst muligt.

Og så vi kan stoppe det, hvis nogen skulle fristes til at straffe hinanden med 1-stjerner.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 19:53 | Låst

John Nielsen:

bacardil:
Hvad bygger du din udtagelse på omkring, at det ikke forholder sig som folk siger?

Vedrørende karma-stjerner? At moderatorer kan se dem, så vi har bedre mulighed for at moderere bedst muligt.

Og så vi kan stoppe det, hvis nogen skulle fristes til at straffe hinanden med 1-stjerner.

Det er umiddelbart ikke noget jeg kan se skulle være et bevis for, at brugerne der har denne oplevelse skulle have ret og det ikke er dig der tager fejl?
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:00 | Låst

bacardil:
John Nielsen:
bacardil:

Det er umiddelbart ikke noget jeg kan se skulle være et bevis for, at brugerne der har denne oplevelse skulle have ret og det ikke er dig der tager fejl?

Oplevelsen for brugere, uden Plus-medlemsskab, hvis de får 1-stjerner fra nogen, uden at kunne se hvem det er, ja den kan jeg ikke tage fra dem. Moderatorer kan se hvem der rent faktisk har givet - både 1-stjernerne og 5-stjernerne.

Nærmere tror jeg ikke, at vi kommer det.   :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:03 | Låst
John Nielsen:

Nærmere tror jeg ikke, at vi kommer det.   :-)

Tror vi er enige her
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:24 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tim J. Nielsen:
Hvis man skriver negativt om en virksomhed som man ingen erfaringer har med, så har man enten ondt i røven, eller for meget tid til overs.

Uanset om jeg har det ene, det andet eller begge dele, så er det så nemt at det kan være mig bedøvende ligegyldigt hvad du tror der ligger til grund for det. 

Jeg tænker også at din tid sikkert også er for dyrebar til at sidde og bestemme om andre har ondt i røven over ting eller bare har for meget tid til overs... eller noget...

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)