Hej Alle. Igennem de sidste par år har jeg været mere eller mindre aktiv her på Amino. Jeg har aldrig oplevet tekniske problemer, ikke før i sidste uge! Det er i og for sig ligegyldigt hvad problemet var. Og jeg skriver var, for det er løst. Jeg trykkede på "hjælp" og hjælp var hvad jeg fik. Seriøst blev der arbjedet med mit problem, fine tilbagemeldelser, præcise tidshorrisonter, behagelig tone i de mange mails, overbærendhed med min manglende viden, (Kmosen = IT retardo) jeg følte at jeg var vigtig for den tekniske suporter. Amino er for mig, som sikkert for de fleste andre herinde, blot en adspredelse i en travl hverdag. At man samtidig knytter forbindelser og kan få og give hjælp efter bedste evne er bare et stort plus. Mange af de leverandører (og kunder) jeg, i forbindelse af mit arbejde, kommer i kontakt med, kan ikke leve op til Aminos kundeservice. Det er rigtig ærgeligt, selvfølgelig for kunderne som får en dårlig oplevelse, men også for den enkelte virksomhed der uden tvivl får nogle utilfredse kunder der uden tøven vil benytte sig af en konkurrents tilbud. Men for at gøre en lang historie kort; thumbs up til Amino kundeservice. 1000 tak for god service. KMosen
|
Ja, Thumbs up til Amino kundeservice!
Hilsen, Steve