Nogen som har en god løsning på at få en Powerpoint præsentation til at fungere på en Ipad(1) ?? Jeg har forsøgt mig via Google - men der skal jeg vise side for side manuelt - jeg vil helst have det til at spille ligesom i Officepakken.
Et godt bud ??
|
Powerpoint præsentation på Ipad
|
KeyNote fungerer fint på iPad. Dog vil jeg advare om at lave din KeyNote præsentation på en Mac og så flytte den til iPadden. Det bliver noget rod. Du skal lave den på iPad, hvilket jeg synes er tidskrævende. God fornøjelse Morten P.S. Husk du skal have et stik til at hive signalet ud fra iPad til projektor, hvis du skal have det op på en skærm/projektor |
Jeg brugte lige en god dag for at lave den i PowerPoint i MSOffice - så jeg vil helst undgå at skulle lave den en gang til på Ipad´en...... Ipad´en er god til at hente informationer på - men at skrive og lægge noget ind - det er for tidskrævende. Derfor eftersøger jeg en "overspringshandling" |
Jeg selv gemmer pp-præsentationen i PDF, som jeg overfører til iPad. Man mister action, mv, men det virker meget godt. Dbh. Aleksander |
Hej Check Office2 HD. Den kan arbejde med alle Office dokumenter. Mvh. Ole |
Den nyeste version får desværre meget dårlige anmeldelser - så jeg håber andre har en god løsning. Men tak for svaret
|
Dertil kan jeg kun sige, at jeg bruger den på en iPad1, og jeg er tilfreds med den. Mvh. Ole |
Det gør jeg også - men er det ver. 4 eller 5 du bruger. For 5´eren får dårlige anmeldelser - den crasher åbenbert hele tiden |