Hej Eksperter Jeg så i går et indlæg om gratis bøger på politikens web site. Der var så en som skrev at det havde saxo også. Men jeg ved at der er flere som har lavet gratis bøger men for at få bruger som tilmelder deres nyhedsbrev. Disse inden holder ikke reklamer. Men kan man lave en pdf bog med Affiliate reklamer og så selv udgive dem gemmen forskellige web site. Hvis man kan dette hvad kræver det så teknisk. Man kan jo ikke lave det i tekst behandling og så udskrive det til pdf. Eller er jeg helt ved siden af. ??? Der hvor jeg ikke kan se forretningen for Saxo og Politiken de kan vel ikke også tjene på det for det er jo forlaget som gør det. Men det er jo nok en anden historie. |
Lykkebjerg:Men kan man lave en pdf bog med Affiliate reklamer og så selv udgive dem gemmen forskellige web site.
Hvis man kan dette hvad kræver det så teknisk. Man kan jo ikke lave det i tekst behandling og så udskrive det til pdf. Eller er jeg helt ved siden af. ???
"save to .pdf" funktionen findes bl.a. i Office Word. Du kan finde den nede i bunden, når du trykker "gem som", så det er faktisk helt ligetil.