Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer i Gratis bøger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eksperter

Jeg så i går et indlæg om gratis bøger på politikens web site. Der var så en som skrev at det havde saxo også.

Men jeg ved at der er flere som har lavet gratis bøger men for at få bruger som tilmelder deres nyhedsbrev. Disse inden holder ikke reklamer.

Men kan man lave en pdf bog med Affiliate reklamer og så selv udgive dem gemmen forskellige web site.

Hvis man kan dette hvad kræver det så teknisk. Man kan jo ikke lave det i tekst behandling og så udskrive det til pdf. Eller er jeg helt ved siden af. ???

Der hvor jeg ikke kan se forretningen for Saxo og Politiken de kan vel ikke også tjene på det for det er jo forlaget som gør det. Men det er jo nok en anden historie.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 09:43
Lykkebjerg:

Men kan man lave en pdf bog med Affiliate reklamer og så selv udgive dem gemmen forskellige web site.

Hvis man kan dette hvad kræver det så teknisk. Man kan jo ikke lave det i tekst behandling og så udskrive det til pdf. Eller er jeg helt ved siden af. ???

"save to .pdf" funktionen findes bl.a. i Office Word. Du kan finde den nede i bunden, når du trykker "gem som", så det er faktisk helt ligetil.
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:03

Gün Üret:

"save to .pdf" funktionen findes bl.a. i Office Word. Du kan finde den nede i bunden, når du trykker "gem som", så det er faktisk helt ligetil.

Nu bruger jeg LibreOffice ja der kan du også udskrive til PDF men du kan jo ikke sætte et Banner link ind i et dokument hvis du sætter billede ind med et link er det jo det som kommer fast. Men om 30 dage når det banner er væk så er indtjeningen jo også død.

Man kan jo lave tekst link til sin egen side som sender kunden vider men indgen flotte banner. Eller er det bare mig som ikke er teknisk klog nok.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48

Lykkebjerg:
Hvis man kan dette hvad kræver det så teknisk. Man kan jo ikke lave det i tekst behandling og så udskrive det til pdf.

Jo, det kræver ikke mere. Opret dit dokument i det program, som nu passer dig, og med det indhold du vil i din e-bog, og herefter udskriver du den til .pdf, og din e-bog er færdig.

Mvh.

Ole

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)