Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erhvers lån banken vil ikke

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

hvor kan man gå hen og få ca. 100-150,000 på en kasse kredit, min egen bank vil ikke mere selvom jeg ikke har en erhvervs lån hos dem, kun en lille bil lån, og en lille kasse kredit tilsammen ikke mere end 200,000 kr. vi har kun vores huslån hos kredit foreningen, så der er også plads

 

hvad gør jeg, skal bruge noget kapital til udvidelse af forretningen

 

hilsen

den fortvivlede

 

thomas

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Den nemmeste vej, hvis du har friværdi i bolig er helt klart at tage f.eks. et 10-årigt tillægslån i jeres bolig.

Lånemarkedet er håbløst for små selvstændige.

 

stig

Fra Middelfart
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Lindholm Boligrådgivning Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg synes da, at du skal prøve at spørge i nogle flere banker. Hvis de alle siger nej, så er det fordi dit projekt er for risikabelt. Selv om det gør ondt og er træls, så siger de jo nej, fordi de vurderer at der er høj sandsynlighed for at du ender med at stå med en kæmpe gæld og ingen forretning. På en måde kan man sige, at de passer på sig selv, men faktisk også på dig og din fremtid.

At gå til lånehajer og betale skyhøje renter, kan absolut ikke anbefales.

Har du overvejet at tage dig et ekstra job i en periode? Måske som natportier på et hotel i weekends - de søges ofte har jeg lagt mærke til - eller som tilkaldevikar i en virksomhed af en art.

Jeg ønsker dig alt det bedste.

 

Linda

 

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

jeg arbjeder på alle tidspunkter, og håber vi kan få vores kontrakt i hus indenfor den næste 14 dage, og det vil give omkring 4-600,000 om året i rene løn indtægter som rengøring og vinduespolering, men jeg står indefor 1 mdr og skal bruge pengene til udstyr og banken er ligeglad om jeg kan sige vi har fået de vil ikke mere, skal også siges jeg har været nede med knap 700,000 kr. i forbindelse med tøjforretning, men fik det vendt i løbet af 2 år, og nu mangler jeg lidt skat tilbage og det er bla. det jeg skal have ud af verdenen

kan man gå hen i en anden bank bare og få en erhvervs kredit, eller vil de sige du skal flytte det hele, og det vil jeg også gerne

thomas

Fra Middelfart
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Lindholm Boligrådgivning Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Så synes jeg da sandelig at du skal prøve et par andre banker. Nu ved jeg ikke, hvilket pengeinstitut, du har, men i mit område findes flere mindre lokale banker, som er rigtig gode til både private og erhverv.

Jeg tror, at du skal forvente, at de forlanger at du flytter hele din økonomi - altså også din privat økonomi - og måske du også skal give sikkerhed i friværdien af din bolig.

 

 

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Selvom du går til andre banker og prøver at få en kredit, vil de fleste stadig kræve information omkring dit private engagement. Tilmed vil mange banker også forhøre sig i din nuværende bank.

Men held og lykke!

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 

Det er det rigtig gode sprøgsmål. Banken vil altid tænke i sikkerhed, så overvej hvad du selv kan stille i sikkerhed.

På vores hjemmeside har jeg lavet en lille guide til bankmødet

men du har også muligheden med kom-i-gang-lånet det er Vækstfonden der udbyder det www.vf.dk

God jagt. og held og lykke

 

-Rasmus Pedersen

Iværksætterrådgiver

Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Nu skriver du rengøring! det er min boldgade :-) - måske jeg kan hjælpe dig med at få den kontrakt sat i gang- enten finansering, samarbejde på en eller anden måde, eller udstyr afhængig af hvad du mangler.

Hvis det har interesse kan du kontakte mig PM,

Det er lidt svært at vurdere med de sparsomme oplysninger hvordan jeg kan hjælpe, så hvis du vil uddybe kontrakten nærmere kunne det være vi kunne finde en vinkel på det.

Bolden er din :-)

 

Mvh.

M.

 

 

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)