Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af min webshop ønskes

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære med-amino'er

I starten af denne måned fik jeg endeligt min webshop www.ragif.dk online. I min shop sælger jeg bolig interiør, gaveartikler og isenkram.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I synes om den - hvad er godt, hvad er skidt?

Kom gerne med konstruktiv kritik!

Mvh og på forhånd tak

Ragif.dk

Maria

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 22:19

Som helhed ser siden meget lækker ud, dog syntes jeg personligt at banner og menu skal have anden farve end baggrunden. Så jeg ville nok ændre baggrundsfarven eller menu og banner farve :-)

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Jan 12
Skrevet kl. 15:21

Tak for input! Det vil jeg overveje :).

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 15:34

Teksten i det lilla område i toppen skal helt klart være hvid, man kan ikke pt læse hvad der står uden at skulle koncentere sig. Prøv derudover at ændre menuen til en anden farve en lilla, eks. den gule fra girafferne, derved kommer menuen til at stå endnu mere frem og bliver mere synlig.

Husk det skal være nemt for dine brugere at overskue siden, ellers køber de ikke noget!

Håber det kan bruges :)

Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:38

Shoppen er rigtig fin og overskuelig, men jeg synes baggrundsfarven er lidt for skrap. Det ville også fungere hvis du vælger en grålig baggrundsfarve, og så er det nemmere at fokusere på indholdet/produkterne. Lige nu synes jeg baggrundsfarven distraherer lidt rigeligt.

effektiv inkasso - inkasso der virker

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:41

lang tid om at bemærke det er en webshop frem med vare forsiden

husk udnyt google viser op til 70 tegn der er ingen sider det udnyttes bare tæt og husk lav alle titler unikke

social medier vigtigt også med især google plus da du derved let kan få likes og de kan dele dig der desuden kunne være god ide med twitter på siden

produkt beskrivelser flere kun 1 linje der er glemt hvilken stoffer lavet af holdbarhed tips hvad mere knn bruges til

din blog hopper over på et andet domæne gratis blog derved svært at optimere siden ideelt det er bedst bloggen er på egen siden det giver mest til dig

overskrifter husk brug hver side h1 overkrift og h2 og h3 til under emmer det gør siden mere overskuelig og søgevenlige, der ligges i overskrift kerne ord om emmet på siden

handels betingelser der burde kunne tilføjelse igen cvr nummer med mere http://www.emaerket.dk/media/177026/juraguide.pdf desuden burde alt stå samme side , derved ser det bedre ud jeg godkender jeres handels betingelser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 17. Jan 12
Skrevet kl. 09:07

Tusind tak for alle jeres input! Jeg er rigtig glad for at I har taget jer tid til at kigge på min shop. Jeg har selv lavet det hele, så jeg er jo lidt øm over det ;). Jeg kigger lidt på at få tilføjet G+.. Umiddelbart kan jeg ikke helt hitte ud af det, men jeg roder videre med det, så må det jo lykkes til sidst ;).

Endnu engang tak for jeres kritik :).

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Greenberg & Son Skrevet kl. 10:08

Hej Maria

Er meget enig med de andre, men synes det er en rigtig fin start.

Jeg kunne godt tænke mig flere billeder af de enkelte produkter. Flere vinkler og endnu vigtigere, at se produktet i et miljø. Altså se tingene i et hjem/opstilling, så jeg kan blive inspireret og se hvordan det kan bruges.

Rigtig meget held og lykke :o)

//henrik

Greenberg & Son udfører kundeundersøgelser på små håndholdte terminaler.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:12

Jeg synes der mangler indhold på forsiden. Fx kunne du have 8 produkter listet under slide + velkomst tekst nederst af hensyn til seo

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 10:13

Her kommer nogle løse tanker.

- Jeg har ingen ide om hvad hjemmesiden handler om. Jeg bliver præsenteret for nogle tilfældige produkter jeg ikke helt ved hvor jeg skulle placere. Her ville jeg sørge for man VED det er et "design og kvalitet til din bolig"-site.

- Søgemaskineoptimering. Sæt dig ind i det basale (Amino er et godt sted at starte - prøv at bruge søgefunktionen). Her mangler meget, der gør at vi kan finde dine lækre produkter.

- Fedt I fjerner venstremenuen og har stort billede af produkt. Det spiller 100%. 

- Længere produkt tekster ville være godt for mig som bruger.

- Altid hav antal=1 i læg i kurv som minimum, ikke 0.

- Gør indkøbskurven langt mere tydelig, jeg kunne knapt nok finde den. Mange folk hopper fra i denne proces.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)