Behøver lidt feedback - Helt nyt site med et lækkert design
Fra København
Tilmeldt 17. Oct 11
Halløj mine kære amino 'kollegaer :)
Jeg er lige blevet færdig med dette site - http://mobileworld.dk
Og jeg behøver simpelhen lidt feedback fra jer, for hvad angår bla, design kan det aldrig blive godt nok!
Så jeg ville høre lidt til hvad i synes om siden ??
gerne også noget indput til siden, hvad du/i mener at man ellers kunne gøre. Eller om formulering af teksten på sitet :=)
Håber meget på at høre noget fra jer, med noget seriøst og lækkert feedback !!
Mvh Dennis
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
17-01-2012 kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Hvis du skal have en ordenlig og professionel webshop , så skal du gå væk fra bricksite :-)
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
flere sider virker ikke intet indhold service siden
webshop står ikke rigtigt noget
der står noget forsiden lidt om jer siden ,men når flere ting ikke virker på svært lige at finde ud ad hvad er formålet med siden .
du ved sikkert der mangler disse sider laves , men det gør svært lige forstå sidens formål
kontakt siden øverst op med cvr nummer det skaber troværdighed om siden
Svar
Fra København
Tilmeldt 17. Oct 11
Okay Jannik - Vær lige sød at læse teksten igen ;) Det er til sitet, spurgte ikke om noget webshop relateret
Svar
Fra København
Tilmeldt 17. Oct 11
Hej mikael.
Har du mulighed for lige at skrive det om igen, for fik ikke særlig meget mening ud af din tekst ;)
Hvis du kigger i bunden så står CVR :nummeret også der ;)
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
17-01-2012 kl. 21:58
Svar
Tjoh, men det er vel også en webshop du har dig der...
Men hvis du skal have en virkeligt professionel og troværdig, så vil jeg anbefale dig at gå væk fra Bricksite
Svar
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Kristoffer Broholm
Skrevet
17-01-2012 kl. 22:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Siden er o.k måske en anelse kedelig. Det største problem i har er vel det at i kalder jer MobileWorld og så skriver i selv:
MobileWorld Denmark er idag et konsulenthus, hvor vi bla. hjælper ældre mennesker.
Vores største mission er, at ældre mennesker også skal have en mulighed
for at lære, at kunne håndtere en computer.
Er det bærbare computere i så giver konsultbistand til udelukket eller hvad? Synes også at et websitenavn som "mobileworld" ikke ligefrem lægger op til interaktion med den ældre generation.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
17-01-2012 kl. 22:02
Svar
@Kristoffer Broholm..
Min første indskydelse var klart at det var en webshop der solgte mobiltelefoner..
Så jeg ville også anbefale et andet navn
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Hej mikael.
Har du mulighed for lige at skrive det om igen, for fik ikke særlig meget mening ud af din tekst ;)
Hvis du kigger i bunden så står CVR:nummeret også der ;)
jeg fatter ganske enkelt ikke hvad siden går ud , budskabet på siden forstår jeg ikke det forvirre mig
kontakt siden ville jeg igen skriver øverste cvr nummer , det skaber troværdighed
webshop er meuen ikke færdig
forsiden tekst der ikke passer samme med domænet
sider uden tekst service siden
Svar
Fra København
Tilmeldt 17. Oct 11
Okay så du havde tænkt dig at det skulle stå der 2 gange selvom det ligger i bunden af siden ?.
Mhmm ja det er jo også derfor jeg spørger efter noget input, til hvordan man kan omformulere teksten ? :)
Svar