Dansk oversættelse af bbPress
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Hej.
Jeg har installeret bbPress (version 2.0.2), men mangler en oversættelse til programmet.
Hvor kan jeg downloade den?
Svar
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk .
Tilmeldt 10. Sep 11
M
Skrevet
17-01-2012 kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Den danske oversættelse er "kun" 83% færdig (mangler 118 strenge) og kan findes her . Du har mulighed for at oversætte resterende strenge og downloade oversættelsen efter login.
Svar
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Hej Morten.
Mange tak for det - det vil jeg straks gå ind og kigge på :-)
Svar
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk .
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
18-01-2012 kl. 15:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Jeg vil gerne anbefale Simple Press. Version 5 er på trapperne og jeg har netop i dag oversat 200 strenge (nogle bedre end andre hehe). www.simplepress.com Deres skabere er vildt engagerede i at hjælpe også (begge har over 20.000 indlæg hver).
Svar
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Hej Philip.
Det ser spændende ud. Men skal downloade det via deres hjemmeside og overføre det via f.eks. FileZilla?
For kunne ikke finde deres plugin.
Svar
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Jeg sidder selv og roder lidt med at skulle have lagt et forum ind på min hjemmeside. I den forbindelse faldt jeg også over Simple:Press... Du har ret, der er ikke lavet noget plugin i wordpress til Simple:Press. Det skriver de selv inde på deres hjemmeside.
Det eneste jeg sidder og grubler over nu er.... Hvordan får jeg mit forum til at fungere i mit tema, uden at det ændre noget. Altså, vil meget gerne have et forum, men det må ikke ændre udseendet på min side...
Hviket program kan I anbefale?
De bedste hilsner
Daniel
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
19-01-2012 kl. 10:01
Svar
Du finder filen på deres side og overfører til din /plugin folder. Derefter vil den være at finde i plugins i dit wp-admin og du kan installere det. Version 4.5.1 virker fint med dansk. Den nye v. 5.0 som er i beta har lidt mere lækkert interface og er sat lidt anderledes op.
Da det er Wordpress baseret vil det ikke ændre udseende på din side og der er flere farveskemaer at vælge imellem.
Svar
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Da det er Wordpress baseret vil det ikke ændre udseende på din side og der er flere farveskemaer at vælge imellem.
Så det vil sige, at det er helt integreret i mit tema. Super mange tak for hjælpen
Svar
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Du finder filen på deres side og overfører til din /plugin folder. Derefter vil den være at finde i plugins i dit wp-admin og du kan installere det. Version 4.5.1 virker fint med dansk. Den nye v. 5.0 som er i beta har lidt mere lækkert interface og er sat lidt anderledes op.
Har du nogen ide om hvornår 5eren er på gaden?
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
19-01-2012 kl. 13:26
Svar
Nej ikke den færdige udgave med dansk desværre. Har lavet en forespørgsel på deres forum i dag.
Svar