Jeg er generelt enig med Stig. Jeg har heller ikke oplevet noget problem, men jeg kan godt følge problemstillingen og så er det jo godt der findes disse muligheder.
God stil at skyde efter konkurrenterne, når man heller ikke selv er blandt de billigste...
Hvis ikke du har noget konstruktivt at sige, så lad venligst være. Det er korrekt at de perifert konkurrerer med hinanden, hvilket i teorien kunne udgøre et problem såfremt hun fremkom urigtige informationer, men det er bestemt ikke rimeligt at miskreditere indlæget af den grund alene. Særligt ikke når det netop er rigtigt.
Jeg bruger ikke selv City Call Centers adresseservice, men de passer mine telefoner og det gør de rigtigt godt og yderst professionelt så jeg ville ikke tøve med at anbefale dem, overhovedet!
Trådstarter: Vil du have noget billigt, så kig på CitySelfStorage, de ligger f.eks. i Sydhavnen, jeg mener at jeg gav max 100kr/mdr for at have postadresse der, og der har jeg haft et enkelte firma registreret - så det er bestemt en mulighed.
Hvis ikke du har noget konstruktivt at sige, så lad venligst være. Det er korrekt at de perifert konkurrerer med hinanden, hvilket i teorien kunne udgøre et problem såfremt hun fremkom urigtige informationer, men det er bestemt ikke rimeligt at miskreditere indlæget af den grund alene. Særligt ikke når det netop er rigtigt.
Jeg synes bare det er dårlig stil at skrive sådan om konkurrenterne, specielt når der findes mange alternativer der også er billigere end hendes. Jeg har ikke skrevet at det var forkerte informationer hun kom med.
Mikkel Mikjær Christensen:
Jeg bruger ikke selv City Call Centers adresseservice, men de passer mine telefoner og det gør de rigtigt godt og yderst professionelt så jeg ville ikke tøve med at anbefale dem, overhovedet!
Igen - Jeg skrev kun at deres priser absolut heller ikke var de billigste - Hvor du har fra at deres service skulle være dårlig, eller hvad det er du tror jeg har skrevet ved jeg ikke.