Jeg har lavet en "one - click" hjemmeside inde på unoeuro som er lavet i wordpress. Jeg vil ekstrem gerne vide hvordan man får kommentarfeltet fjernet fra mine artikler/sider.
Jeg kan nemlig ikke finde ud af at redigere kommentarfeltets sprog fra engelsk til dansk, så vil hellere have sådan en facebook kommentarfelt, som man kan få som plug-in.
Har fået grå hår over dette problem og har ledet utallige steder på google, men fandt ingen svar der kunne hjælpe. Prøvede ellers mange af de forslag jeg fandt, men det har så resulteret i at jeg slet ikke kunne komme ind på siden, så måtte genstarte alt hvad jeg har lavet. Så er lidt tilbage hvor jeg startede. Dog har jeg gemt mine artikler.
Ang. skjule kommentarfeltet, så gør du det først under Indstillinger -> Diskussion. Herefter skal du nok også fjerne det på de enkelte indlæg under diskussion.
Jeg har prøvet at fjerne det inde på discussion, under indstillinger, men selve kommentarboksen er der stadigvæk.
Jeg kan ikke se at jeg kan gøre det ved hvert indlæg, ligesom dig. Under mit undlæg er der kun All in one SEO pack som jeg har hentet som plug-in.
Jeg har prøvet at lave siden om til dansk men har simpelthen opgivet. Der var også en sød amino der lagde det link til mig, men efter et par timers frustrationer, så gav jeg op. Desværre.
Skal siges jeg vil det ekstrem meget, men jeg er simpelt hen bare ikke teknisk dygtig nok til at gå amok i alt det der html koder osv
sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer