Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate content services?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har det problem, at hver gang nogen opretter et link på mit link katalog så tjekker jeg det manuelt ved hjælp af Copyscape.com.

Her viser de fleste sig så at de ikke har noget duplicate content, men noget tid efter kan det jo godt være at de har fået det.

Hvilke services bruger i til at holde øje med at der ikke med tiden kommer duplicate content på jeres ældre indhold?

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 07:42

Du kan købe licens til dcfinder :-) lad den køre dit site igennem, findes der dc af det indhold der er på siden, så bliver du underrettet. Mulighederne er generelt enorme i DC finder :-) det er made by Rosenstand så det holder 100. Dcfinder.com (undskyld det rodede indlæg, er fra mobil)

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 08:21

Thasje:
Du kan købe licens til dcfinder :-) lad den køre dit site igennem, findes der dc af det indhold der er på siden, så bliver du underrettet. Mulighederne er generelt enorme i DC finder :-) det er made by Rosenstand så det holder 100. Dcfinder.com (undskyld det rodede indlæg, er fra mobil)

Det ser godt nok rigtigt lækkert ud. Men syntes også at prisen er lidt høj.

Ihvertfald når man sammenligner med copyscape.

Dog kan jeg godt se at man får mange ekstra services ved DCfinder.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 08:40

Det er selvfølgelig rigtigt. - i et vidst omfang.

Se i stedet mulighederne i softwaren. Du har jo mulighed for at udnytte licensen til andet end lige dit linkkatalog. Sælg omfattende DC-scanninger til folk for en flad 100,- :-) Det er jo en relativt automatiseret proces. Så tjener den software sig hurtigt ind igen både i værdi for dine projekter og indtægt fra småydelser med det.

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 11:13

Thasje:
Så tjener den software sig hurtigt ind igen både i værdi for dine projekter og indtægt fra småydelser med det.

Det kan du selvfølgeligt have ret i. 

Bruger du det selv?

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 14:00

Jeg havde en månedslicens til DC Finder ja :-) mener jeg gav omkring 40 dollars for det.

Det var en god start til at få ryddet lidt op i det hele - og det bedste ved det hele er simpelthen brugervenligheden af det. 

Det tager dig under 2 minutter at komme igang - og så kan du ellers lave en kop kaffe mens mekanikken finder ethvert problem :-) 

Jeg lyder lidt overbegejstret kan jeg godt høre på mig selv, men essentielt set er det altså bare et godt stykke software.

mvh

thasje

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 17:17

Thasje:
Jeg havde en månedslicens til DC Finder ja :-) mener jeg gav omkring 40 dollars for det.

Okay, tror også næsten jeg lige bliver nødt til at prøve det et måned nu du snakker så varmt om det :-)

Tak for hjælpen!

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 20:14

Jeg tror også jeg snart investerer i DCFinder - det virker som om det holder :)

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)