Du kan købe licens til dcfinder :-) lad den køre dit site igennem, findes der dc af det indhold der er på siden, så bliver du underrettet. Mulighederne er generelt enorme i DC finder :-) det er made by Rosenstand så det holder 100. Dcfinder.com (undskyld det rodede indlæg, er fra mobil)
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Du kan købe licens til dcfinder :-) lad den køre dit site igennem, findes der dc af det indhold der er på siden, så bliver du underrettet. Mulighederne er generelt enorme i DC finder :-) det er made by Rosenstand så det holder 100. Dcfinder.com (undskyld det rodede indlæg, er fra mobil)
Det ser godt nok rigtigt lækkert ud. Men syntes også at prisen er lidt høj.
Ihvertfald når man sammenligner med copyscape.
Dog kan jeg godt se at man får mange ekstra services ved DCfinder.
Se i stedet mulighederne i softwaren. Du har jo mulighed for at udnytte licensen til andet end lige dit linkkatalog. Sælg omfattende DC-scanninger til folk for en flad 100,- :-) Det er jo en relativt automatiseret proces. Så tjener den software sig hurtigt ind igen både i værdi for dine projekter og indtægt fra småydelser med det.
mvh
thasje
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup