Jeg ville enlig have ventet med at bede om feedback - men jeg kan ikke lade vær! :D
Jeg har her til aften gået ind i min kammerats projekt og hjulpet ham lidt videre med sit layout (som for at sige det pænt stank pænt meget) jeg har arbejdet videre på hans eksisterende og fået skabt en mere gennemgående tråd og javist mangler der lidt endnu - men kom med det :)
Der mangler følgende funktioner:
- Seneste lotto tal automatisk bliver gemt i vores database, så klienterne kan hente frem tilbage i tiden - Seneste lotto tal automatisk kommer frem i ugens vindertal, så man ikke skal kopiere det derned.
Det er påtænkt at siden på længere sigt skal genere en del god trafik (uden at vi skal tjene penge på selve trafikken). Siden skal forblive gratis og enlig kun hjælpe - da den ikke bruger vores tid eller andet. Men det er et meget sjovt projekt han startede.
Når man trykker en af dine bannere onsdags lotto kommer følgende fejlbesked
Warning: include(pages/onsdags-lotto.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in/home/eylotfeo/public_html/tjeklotto.dk/index.php on line 108
Warning: include(pages/onsdags-lotto.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/eylotfeo/public_html/tjeklotto.dk/index.php on line 108
Warning: include() [function.include]: Failed opening 'pages/onsdags-lotto.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/eylotfeo/public_html/tjeklotto.dk/index.php on line 108
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Når man trykker en af dine bannere onsdags lotto kommer følgende fejlbesked
Warning: include(pages/onsdags-lotto.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/eylotfeo/public_html/tjeklotto.dk/index.php on line 108
Warning: include() [function.include]: Failed opening 'pages/onsdags-lotto.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/eylotfeo/public_html/tjeklotto.dk/index.php on line 108
Jeg synes, at der mangler lidt mere information om hvorfor jeg skal bruge denne service.
Hvem er det I vil have til at bruge denne service?
Hvis jeg går til en forhandler og køber 1 kupon med vilkårlige tal hver uge, så tror jeg ikke på denne løsning, men hvis nu jeg spiller de samme tal hver uge, så kan det måske gøre det lettere.
Et forslag til en ny funktion, som der måske skal betales for, kunne være at I tilbyder en at sende en sms, hvis der er gevinst, på samme måde som Danske Spil.