Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

plakatmafiaen

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har brugt plakatmafiaen. Fine mennesker med elefanthuer og jagtgevære. No problem.
 
Hvis du skal have fat i dem så start med at kontakt Gaffa - så skulle det gerne køre derfra.
 
Jeg mener jeg gav 1600 kr for opsætning af 180 plakater..
 
 
Mvh
IK
 
 

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 29. Jul 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, Plakat mafiaen er de eneste der sætter plakater op, sætter andre op, bliver de klisret over med det samme. De er dyre, de bestemmer hvor længe de skal hænge, prisen og hvor mange de sætter op.

Derfor hedder de plakat mafiaen.
Der er et firma der hedder Sp Outdoor, Linnesagde 14 A, Michael prøv ham.
ses
 
J-P
 
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
I realiteten er det de gør fuldt lovligt _så længe_ at det er lovligt at hænge plakater op. Det de jo gør, er rent faktisk at garantere, at ens plakat bliver hængende. Forstået på den måde, at hvis den bliver overklistret, så bliver den straks sat op igen. Man kan kalde det mafia, men jeg ser det blot som en overvågnings-service for kunderne. Andre kunne tilbyde det samme, og så kunne de rende ned og sætte plakater op hver 5.minut døgnet rundt :).
 
"Mafia" ville det først blive i det øjeblik at de truede andre til ikke at gøre det samme, eller hænge deres plakater op.
 
 
Tilmeldt 18. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, 

I would like to get in touch with the plakatmafia, do you have their phonenumber or email? who is Gaffa? a forumuser?

I am promoting a lot of concert events near kbh so I need some good street promo. 1600 for 180 poster that are made sure stay up, gives actually good exposture. 

Thank you on beforehand and

have otherwise a great summerday

Mr Coconut

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jens og alle jer andre,

Jeg har fået hængt plakater op i hele byen utallige gange igennem mange mange år,
jeg benytter mig ikke af SP Outdoor, men af en der hedder Jesus. Der er det både billigere og bedre - og de bliver ikke klistret over som du siger.

Jeg kontakter ham på mailen kosmoramakultur@gmail.com og tlf 26878700 -
vil klart anbefale det til enhver der har et arrangement eller lignende!

Og ja, det er noget rod med de plakater indimellem - men det har trods alt også sin charme med plakater for byens kulturelle begivenheder klistret op på steder hvor der ellers bare ville være grimme "tags" osv.

Bedste hilsner
Michael Larsen
Side 4 ud af 4 (35 indlæg)