Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drop din blog - skriv på amino

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle

Jeg tror du skal overveje at bruge amino som din blog i stedet for din blog.

Og det er ikke engang din amino-blog du skal bruge som din blog - det er bare aminos almindelige debat.

Jeg har gjort det på det sidste - havde bare lyst til det - og det er altså SUPER godt! 

I stedet for at kloge mig om mine tanker og mine ideer på min egen blog, har jeg bare startet tråde på amino. 

Resultatet er to ting:

1. Ekstrem eksponering! (mine seneste 5 "blog-indlæg" i aminodebatten er læst 2153+17489+1100+1763+1139 = 23.644 gange! - se min profil for links til dem) Du kan slet ikke tælle til hvor stor amino er blevet efterhånden! 

2. Masser af debat! (de 5 indlæg har 24+71+8+24+30 = 157 kommentarer )

Nuvel, hvis du som jeg ikke helt har lyst til at droppe din blog, kan du gøre en mellemting ligesom jeg har gjort på det sidste: Skriv korte beskeder på din blog om at du har postet nye indlæg på amino.

Og skriv om dit nye indlæg på twitter, facebook og Google+ - ligesom hvis du havde blogget på din blog.

Alt det her går mod enhver idé om god seo, så tænk dig om. Og gør det ikke med fora, som du ikke holder af og stoler på.

Amino er et helt særligt sted, og det er derfor at det kan overvejes at se stort på seo, hvis du blogger om emner som interesserer iværksættere

Er der andre end jeg som gør det her? Og giver det mening, synes du?

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 23:02

Jeg synes fremgangsmåden er god - jeg har selv haft stor glæde af at du har brugt den :)

Dog ville jeg personligt kun gøre det i et begrænset tidsrum. Jeg ville benytte det til at blive et kendt ansigt og så ellers fokuserer på andre ting efterfølgende.
Jeg ville stadig deltage i debatterne her på Amino for at holde mit ansigt/brand kendt.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 23:06

Der er ikke mulighed for at tjene penge, på Amino ved at blogge som på sin egen blog.

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:08

Jeg noterer nogle af de debatter / emner som får mange visninger, og bruger det. Jeg smider dog primært mine indlæg på min egen blog. 

Et sjovt eksempel er denne tråd der har fået +85.000 visninger siden 2005.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har aldrig tjekket visninger på Amino, og har aldrig, og det mener jeg, tænkt på at bruge Amino som branding platform. Selvfølgelig har jeg ønsket positiv opmærksomhed, men jeg aldrig bevidst tænkt at nu skulle jeg bruge Amino til branding.

Det er jeg hverken klog nok til , og branding er en luksus forbeholdt dem der ikke lever med kniven for struben ( imo ), som jeg og en del andre har gjort i mange år. Der handler det om at skabe brød på bordet. Og DET har jeg brugt Amino til. Her lærte jeg alt om søgemaskineoptimering, og det vil jeg altid være taknemmelig over.

Nu bruger jeg det mest fordi jeg bliver glad over at se på virksomme, positive mennesker som vil noget med deres liv. Og nu lever jeg heller ikke med kniven for struben mere, så måske jeg skulle overveje det der branding, som alle de kendte taler om ? :)

Imponerende tal.. som får mig til at tænke lidt over min tilstedeværelse herinde, på en positiv måde.

Hyg jer , alle i dejlige optimistiske mennesker Cake

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:25

Fint indlæg, og ja det er korrekt, dog mener jeg ikke at man skal droppe sin blog helt som du først skriver, men havde jeg tiden til at skrive flere indlæg på amino, ville jeg selvfølgelig gøre det noget mere, men jeg ville aldrig have mit fokus fuldt ud på det. Jeg vil hellere have at brugerne kommer ind på min hjemmeside, end at de ser mig her. Selvfølgelig giver det noget for synligheden, markedsføring og ja branding at skrive her, og det er det bestemt også godt til, så jeg kan godt anbefale folk at have fokus både på amino og egen blog/hjemmeside.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:38

jeg tror da udmærket man kan overhale amino.dk vis satser ekstremt meget på egen side altså får mere gang i den

hvordan du skal bare gøre det bedre

din side skal fungere perfekt , den skal være let at opdatere og man skal have alle de hjælpe midler der gør arbejdet går hurtigt og stærkt

når der er så meget at lave egen side mere end her kommer der gang i siden

satse bredt og lave det bedste jeg har min iværksættere passion det skal lykkes og jeg kan jo ikke poste strip videoer her dem skal man ligge på egen side

jeg vil have det bedste og bliver ved med at satse mod det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:40

Hej Anders,

Jeg er helt enig i dine betragninger.

Den massive eksponering en Amino blog kan give, er en solid platform at blogge på.
Jeg startede min "blogger-kariere" på Amino og har indtil for nyligt udelukkende blogget her.

Bloggene på Amino kan få et endog ret stort antal visninger. Og også enkelt-indlæg kan blive vist rigtigt mange gange. Jeg havde i sommeren 2010 fornøjelsen at skrive en anmeldelse af nogle Android apps, som angiveligt ramte bedre, end jeg havde turdet håbe. Indlægget har til i dag haft 44.600 visninger. Retfærdighedsvis skal det siges, at mine øvrige indlæg på ingen måde har nået samme antal visninger. Skype-Smile

Jeg er også helt enig med dig med hensyn til de korte indlæg. Som ekspertblogger bliver indlæggene i dag modereret og udgivet på planlagte tidspunkter. Det gør, at meget hurtige og korte blogindlæg, der skal gribe et højaktuelt emne lige nu, godt kan publiceres på egen blog, hvor der indrømmet er et noget mindre "strøgpublikum", som lige kommer forbi indlægget.
Du og andre erfarne indehavere af egne blogs er jo særdeles gode til at sprede budskabet om de aktuelle emner, I tager op.

Planlagte og mere generelle emner vil helt sikkert kunne nå flere læsere på et så populært forum som Amino. En Amino blog kan også give et pænt besøgsantal på hjemmesiden. Med Google Analytics kan det jo ses, hvilke blogindlæg, der giver besøg.
Selv lidt ældre indlæg vil stadig kunne være relevante for mange læsere, og de læsere vil måske gerne vide mere om bloggeren.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:54

Jimi Hove:

Jeg har aldrig tjekket visninger på Amino, og har aldrig, og det mener jeg, tænkt på at bruge Amino som branding platform. Selvfølgelig har jeg ønsket positiv opmærksomhed, men jeg aldrig bevidst tænkt at nu skulle jeg bruge Amino til branding.

Det er jeg hverken klog nok til , og branding er en luksus forbeholdt dem der ikke lever med kniven for struben ( imo ), som jeg og en del andre har gjort i mange år. Der handler det om at skabe brød på bordet. Og DET har jeg brugt Amino til. Her lærte jeg alt om søgemaskineoptimering, og det vil jeg altid være taknemmelig over.

Nu bruger jeg det mest fordi jeg bliver glad over at se på virksomme, positive mennesker som vil noget med deres liv. Og nu lever jeg heller ikke med kniven for struben mere, så måske jeg skulle overveje det der branding, som alle de kendte taler om ? :)

Imponerende tal.. som får mig til at tænke lidt over min tilstedeværelse herinde, på en positiv måde.

Hyg jer , alle i dejlige optimistiske mennesker Cake

Uha jeg er ikke glad for det der branding ord - i hvert fald ikke i forhold til det vi gør her på amino. Jeg synes for tit jeg har set folk som har læst bøger om personlig branding falde igennem. Fx folk som har læst at man ikke kan få fans uden at få fjender osv. At man skal være firkantet for at blive et brand. (jeg ved ikke om det er det der faktisk står i bøgerne, men der er folk der opfatter det sådan i hvert fald.)

For mig er amino meget mere et sted som jeg har lyst til at være en del af - fordi det er hyggeligt, lærerigt og fordi jeg synes om at dele min viden med andre. At der så også er penge og "branding" i det er en sidegevinst. Men hvis jeg ikke kunne få lov bare at være mig selv, ville jeg ikke synes det var sjovt.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:04

Jeg kan udmærket se fordelene ved at skrive blogindlæg på Amino fremfor på ens egen blog - eksponeringen er slet ikke den samme på ens egen blog, og da især ikke, hvis man ikke i forvejen er kendt for et eller andet. Kendt, i denne sammenhæng, som værende en positiv ting: eksempelvis at du, Anders, er kendt som en meget dygtig mand i forhold til affiliate.

Dog er et vigtigt aspekt af idéen ikke blevet nævnt endnu:

Publicerer du på din egen blog har du den ultimative kontrol over indlægget og kan fjerne samt redigere i dette, skulle det på et tidspunkt blive nødvendigt. På Amino har du et kvarter, og så er indlægget der altså for evigt. Det er ikke nødvendigvis en ubetinget fordel, som jeg ser det, og kan være med til at hindre nogle ellers meget interessante debatter.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)