Hej alle Jeg tror du skal overveje at bruge amino som din blog i stedet for din blog. Og det er ikke engang din amino-blog du skal bruge som din blog - det er bare aminos almindelige debat. Jeg har gjort det på det sidste - havde bare lyst til det - og det er altså SUPER godt! I stedet for at kloge mig om mine tanker og mine ideer på min egen blog, har jeg bare startet tråde på amino. Resultatet er to ting: 1. Ekstrem eksponering! (mine seneste 5 "blog-indlæg" i aminodebatten er læst 2153+17489+1100+1763+1139 = 23.644 gange! - se min profil for links til dem) Du kan slet ikke tælle til hvor stor amino er blevet efterhånden! 2. Masser af debat! (de 5 indlæg har 24+71+8+24+30 = 157 kommentarer ) Nuvel, hvis du som jeg ikke helt har lyst til at droppe din blog, kan du gøre en mellemting ligesom jeg har gjort på det sidste: Skriv korte beskeder på din blog om at du har postet nye indlæg på amino. Og skriv om dit nye indlæg på twitter, facebook og Google+ - ligesom hvis du havde blogget på din blog. Alt det her går mod enhver idé om god seo, så tænk dig om. Og gør det ikke med fora, som du ikke holder af og stoler på. Amino er et helt særligt sted, og det er derfor at det kan overvejes at se stort på seo, hvis du blogger om emner som interesserer iværksættere. Er der andre end jeg som gør det her? Og giver det mening, synes du? Mvh Anders Saugstrup |
Jeg synes fremgangsmåden er god - jeg har selv haft stor glæde af at du har brugt den :)
Dog ville jeg personligt kun gøre det i et begrænset tidsrum. Jeg ville benytte det til at blive et kendt ansigt og så ellers fokuserer på andre ting efterfølgende.
Jeg ville stadig deltage i debatterne her på Amino for at holde mit ansigt/brand kendt.