Jeg tænkte på hvor køber i jeres kontorartikler henne på nettet til en fornuftigt pris? |
Hos Rune Jensen på viergroenne.dk :-)
Jeg tænkte på hvor køber i jeres kontorartikler henne på nettet til en fornuftigt pris? |
Vi bruger Lyreco. De er ikke billige, men det fungerer rigtigt godt. Og så bruger vi ikke så mange kontorartikler. Men da du har Plus abonnement, har du adgang til nogle fornuftige priser på nogle af de mest brugte artikler. Klik på "Plus", og "Amino Plus rabatklub" i højre side. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Jeg vil tillade mig at anbefale jer at købe kontorartikler på Lomax.dk. Må hellere lige sige at jeg er e-købmand der ;-) |
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Jeg bruger ikke så meget og finder det meste i Metro eller i Bilka eller på www.jakodan.dk Synes Lyreco, Lomax og alle mulige andre kontorforsyninger er urimeligt dyre i forhold til hvad man skal give hvis der søges lidt efter det... |
Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk
Jeg kan anbefale: /Kjeld |
Tak for anbefalingen Emil. :-) Jeg er helt enig med Kim. Det kan nemt betale sig at lede lidt på nettet, og lave noget prissammenligning, da der kan være en del penge at spare. Det måler selvfølgelig ikke hvor god servicen er, men det kan man jo som regel afgøre efter første bestilling. God fornøjelse med dit indkøb Martin! |