Hej Alle Jeg vil gerne give alle jer på Amino et super godt tilbud.Få 15% rabat på i forvejen DK's billigeste Mirakelsvamp.min. køb for at opnå rabatten er kun 10 stk. tilbudet er gældende t.o.m. 1.marts 2012 Normalpris fra kun 3 kr + moms. Den mest effektive og geniale rengøringsvamp som fjerner stort set alle pletter og snavs uden brug af kemiske rengøringsmidler. Et vigtigt redskab i den daglige rengøring. Nanosvamp / Melaminsvamp som i daglig tale kaldes for mirakelsvampen grundet den meget effektive funktion er perfekt til fjernelse af snavs på f.eks Hårde hvidevarer, fliser, døre og vindueskarme, samt farvekridt, tusch og skomærker og meget mere.SKRIV en PM. og få udleveret din rabatkode til dette geniale køb.WWW.MIRAKELSVAMPEN.DK |
AMINO TILBUD på DK's billigeste Mirakelsvamp
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Det skulle meget snart være fikset. |
Vi sætter lidt ekstra skub i den her på Amino. Vi giver de føste 10 pers. Som henvender sig hele 3 stk gratis mirakelsvampe incl levering. Skynd dig at skrive en PM med firmanavn, adresse, by. |
|
http://jacobbecker.dk/mirakelsvampen-vs-dirty-kitchen/ Stadig få gratis svampe tilbage. Skynd jer at få denne geniale svamp, helt gratis. |
Jeg kan meddele at svampen også er fantastisk til at rense akvarier med :) Jeg har haft en svamp der ligner den på en prik |
Jeg siger mange tak for vareprøven. Og kan konstatere, at de rent faktisk virker, en sjat vand på, og så bare køre den hen over området stille og rolig, så blev det helt rent. Det var en varmefast bordplade, der ikke havde været gjort ordentlig rent i over 6mdr, da vi ikke har haft noget rengøringsmiddel der kunne tage det, men svampen her gjorde den helt ren på under 10 min bare med vand og gnubbe den roligt hen over. Der vil ihvertfald blive købt et par stykker af disse næste gang jeg skal have rengøringsartikler. |
Ja denne Mirakelsvamp er Genial.. Husk at der er Amino rabat indtil 1/3-12 hvis du skal have nogle. Skriv en PM og få oplyst rabat koden. |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)